turkuazesarp

SU YEŞİLİ ELBİSE

Posted on: Haziran 5, 2009

Düğünleri severim. Artık düğünler eskisi gibi değil çünkü 🙂 Her ayrıntı düşünülerek yapılan, organizasyonuna özen gösterilen düğünlerden bahsediyorum tabi…

Bir de düğün denildi mi en çok gelinlik ve davetlilerin kıyafet tasarımları gelir aklıma… Kim ne giyinmiş merak ederim tabi.. 🙂 Özellikle de en çok merak edilen gelinliktir hiç süphesiz. Alişan’ın kardeşide geçtiğimiz günlerde evlenmiş, benimde dikkatimi çeken elbiselerdi yine bu düğünde… En çokta Çağla Şikel’in giydiği bu elbiseyi beğendim. TV’de görünce hemen netten bir araştırma yaptım. Bu sene su yeşilide çok moda…

Hatta bir sır vereyim annemin nişanım için diktirdiği kıyafetinin rengi de bu. 🙂 Bakalım o nasıl olucak… Ben çok seviyorum bu rengi…

Çağla Şikel’in esmer teninede çok iyi gitmiş. Hamilelikle birlikte azcık aldığı kilolarda çok yakışımış. Elbisenin üst kumaşı şifon üzerinde ki işlemede çok şık. Önündeki ayrıntıda hoş olmuş. Bir bütün olarak bakıldığında sade olarak şık olabilmeyi başarabilmiş. Aslında tasarımında öyle çok büyük bir olay yok ama kumaş ve işçilik kaliteli olunca böyle güzel bir şey çıkmış işte ortaya… 🙂

4 Yanıt to "SU YEŞİLİ ELBİSE"

detaylar cok hos, cok svedim elbiseyi

renk süper çok güzel,dekolte biraz fazla ama:))

Rengini bende çok beğendim.
Modelde güzel.Sorun dekoltede..
Hayırlı bir hafta sonu seninle olsun..
Sevgiyle kal canım.

Zeynep kübraya katılıyorum.Fazla bartı olmuş dekolte.Ama rengi ve diğer bölümler çok güzel

Bir Cevap Yazın

