turkuazesarp

GÜNLÜK EŞARP BAĞLAMA STİLLERİ

Posted on: Mayıs 25, 2009

Bana en çok gelen soruların başında günlük eşarp bağlama stilleri ve benim eşarbımın bağlama şeklini fotoğraflarla adım adım anlatmam isteniyor. 🙂
Onu nasıl yapacağımı düşünürken 🙂 bir yandan da Armine 2009 yaz kreasyonunun günlük eşarp bağlama şekillerini ayınlamak istedim. Armine eşarp şu ana kadar hiç kullanmadım ama Aker’e göre bağlama stilleri çok daha güzel geldi bana. Ben en çok 5. modeli beğendim. Peki siz?
17 Yanıt to "GÜNLÜK EŞARP BAĞLAMA STİLLERİ"

dügnmeli esarpa bayildim, ben hic böyle esarplari takamiyorum, takmadim daha dogrusu. cogunlukla sal kullaniyourm ve onu üsten kivirarak bagliyorum:D cok cok rahat yazlari özellikle tavsiye ederim

Başörtülerinin bütün desenleri bir harika…
Bağlama şekilleride hoş ve modern
Teşekkürler
SEevgiler

ben de 5. yi beğendim ama yazın çok sıkı oluyor o model kışın kullanabiliyorum o şekli

bayılıyorum bu tarz baglamalara saol canım paylaşım için sevgiler…

Bence hepsi farklı zamanlarda kullanılabilr görünüyor yapabilene tabii:)güzel akıl etmişsin teşekkürler canım.

bu eşarplar daha bize uygun tarzda bağlanmış:))
deneyeceğim
ellerine sağlık

hepsi çok güzel ama nasıl bağlaya biliriz bilen varsa anlatsın lütfen bu arada didem teşekkürler sevim

hepsi çok güzel ama bide nasıl bağlayabilirz bi bilsek bilen varsa arkadaşlar anlatabilir mi çok saol didem

ben desen olarak 3-5 ve 6.yı çok beğendim 🙂

5.modeli önceden çok sık yapardım şimdi sıkıldım sanırım 🙂

düğmeli olanı vitrinde görüyordum ne zamandır. tam yazlık cıvıl cıvıl:)

arminenin ipeği güzel birde yan ürünü var armanda o da hoş..

Armine ye ilk bakdığımızda kızlarla ilk resimdeki beyaz pardüseyi çok beğenmişdik alalım dedik unuttuk sonra 🙂
Eşarp bağlamak büyük bir marifet eşarbın şekli kaydıysa bizde kaymış şekilde gözüküyoruz 🙂
Ben normal bağlayıp iki ucu yandan yandan iğneyelip birin ucunu bırakıyorum.
Arminenin desenleri bu sezon çok hoş manzaralı bir eşarbı var o çok hoş duruyor internette en son sayfalarda sayılır.
Ankarada pek yok İstanbulda çok sanırım tepeye iğne takıp üçgen yapıyorlar. Bence hoş gözükmüyo herkesin zevki tabii

1,2,4,6 nın bağlanış stilleri aynı değil mi? Yoksa ben bir ayrıntıyı mı kaçırdım?

Hepside birbirinden güzel.Bağlama şekilleride.Yazın gerçekten boyundan bağlananlar sıcakta çok rahatsız ediyor.Bende çapalı olanı çok sevdim.Paylaşımın için sağol….

1. resimdeki pardesü de fırfır modasına uymuş…begendiim valla..

ilk özellik baştaki topuz ..onu bayagı bir yüksek tutuyorlar .sonradan gıdıkta igneliyorlar, tek ucunu da arkaya dagru igneledilermi olay tamam ..kulak kısımlarındaki içe dogru katlarken fazla içeriye dogru götürmüyorlar..

Bence ilk resimdeki bağlama şekli hoş.. Benim tarzım da ona yakın zaten :))

hepsi çok qseLL ama armine işTe çok pahaLı.acaba bna bi taen hediye gönderirmisiniz?

Bir Cevap Yazın

