turkuazesarp

PEMBE VE GRİ

Posted on: Mayıs 22, 2009

Hani turkuaz ve kahvenin uyumunu yazmıştım ya işte aynen öyle pembe ve grinin uymunuda çok severim. Hazır bu iki renkle ilgili kombin yapmışken de fotoğraflayıp, sizinle paylaşmak istedim. Genelde giyindiğim şeylerle ilgili daha çok şey paylaşmam isteniyor, yorumlarda ve maillerde yazıyorum ama burdan da belirtiyim, aslında bende daha çok yer vermek istiyorum ama biraz çekingen olduğum için fotoğraflarımı koyamıyabiliyorum bazen.🙂 Ama arada da olsa yayınlıyorum böyle.. Aslında bu kombini pazar günü yapmıştım hemen paylaşamamın sebebi ise annemin rahatsızlığı. Bir kaç gündür doktorlardayız. Dün akşam eve geldik hastaneden çok şükür ki şu anda annem iyi. Allah kimseye hastalık vermesin. Çok zor.

Gri tuniği geçen sene Parkbravo’nun son indirilerinden almıştım kış geldiği içinde hiç giyememiştim neyse ki havalar ısınmaya başladıda bende giyindim…

Gömlek mudo baya önceden ablamın.🙂

jean, mavi.

Eşarp; aker.

Çanta; puma.

12 Yanıt to "PEMBE VE GRİ"

Canım pembe ve grinin uyumunu bende çok severim.
Kıyafetin çok modern çoda yakışmış.
Güle güle giy..
Annenede geçmiş olsun.
İyi olduğuna sevindim.
ALLAH hiç birimizi hastalıkla islah etmesin .
AMİN!
Hayırlı cumalar.

Pembe ve griyi birbirine bende çok yakışdırıyorum .
Teyzeye🙂 Allah’dan acil şifalar diliyorum. Geçmiş olsun. Anneler hasta olunca çok üzülüyo insan onlar bize kıyamıyo bizde onlara Allah başımızdan eksik etmesin hayırlı uzun ömürler versin.

Pembe gri cok uyumlu evet, cok hos olmus.
Bencede yayinla ama mutlaka ismini yaz hatta istersen bu resimdeki gibi yüzünü biraz kamufle edebilirsin😉
Biz görelim diye tabiki resimlerden sana zarar gelsin istemeyiz, nette her türlü insan var, bende önceleri mesela kizimin resimlerini cok eklemezdim ama artik daha fazla ekliyorum isim yerlestirip, Allah kötü insanlardan korusun hepimizi🙂

öncelikle çok geçmiş olsun.önemli bişey yoktur inşallah.
kıyafetin çok şık zaten çantanı önceden de beğenmiştim🙂 hiç çekinme didemcim bol bol ekle resmini:)) bak ben bi sürü ekliyorum :))

bu renkleri senin sayende daha çok sevdim:))

cok yakismis.. bende bu son yil hep griden gittim.. her renk yakisiyor aslinda griye… uyum cok onemli tonlarda… fazlada cirtlak tonlara kacmamak babinda tabii ki… sev gilerimi ileterek annenede gecmis olsun dileklerimi bildiriyorum.. medinem

Geçmiş olsun canım rabbim şifa versin gençsin çekinme paylaşımlar güzeldir bence herkese yardımcı olur mutlu güzel birgün dilerim .

Şanslı; Canım yakıştırmana sevindim. İyi dileklerin ve güzel sözlerin için çok teşekkürler..

İlkay; Çok doğru söylüyorsun amin. Duaların için çok teşekkürler. Sevgiler

Kelebekcim; evet her zaman kamufule ediyorum yüzümü gerçi bunda biraz gözükmüş sanırım🙂 dediğin gibi net ortamına güven olmaz. Amin…

Çatı Katı çok saol güzel sözlerin için. Evet seni takip ediyorum🙂 sende ekle bol bol.🙂

Zeynepcim; öylemii ?🙂 çok sevindim doğrusu..

Medinem; Doğru söylüyorsun. İki senedir gri altın çağını yaşıyor zaten daha öncede ben pek giyinmezdim gri. Ama şimdi dediğin gibi soft renklerle kombinleyince daha bir hoş oluyor ve giyebiliyorum. Ayrıca iyi dileklerin için teşekkür ederim. Sevgiler

Selda; teşekkürler. Amin. Sevgiler canım…

Merhaba Didem, öncelikle geçmiş olsun. Fotoğrafta eşarbın pek anlaşılmıyor, ayrıca fotoğraflar mısın, teşekkürler.

Didem merhaba,
Bazen güzel blogların tanıtımını yapmak için arayıp buluyorum. Blogunuz şanslı, kendim buldum.

Ve de maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım.

Haberin olsun diyorum, belki onaylamaya bilirsin. Neme lazım..

zevkinin güzel olduğunu biliyordum zaten ama kendinde bir o kadar güzelsin🙂 çekinmeni anlayabiliyorum Allah hep iyi İnsanlarla karşılaştırsın İNŞALLAH

Bir Cevap Yazın

