turkuazesarp

”BİR İYİLİK YAPTIM KENDİME” (DOĞADAN, KAYISILI FORM ÇAYI:)

Posted on: Mayıs 18, 2009

Dün aldığım bir derginin içinden doğadan kayısılı form çayı numunesi çıktı…

Normalde bitki çaylarını çok istesemde içemiyorum. Tadları belki kötü değil ama bende ön yargı var işte nedense.. Hep bitki çaylarını içip sağlıklı yaşayan insanlara (her ne kadar bende öyle yaşamaya çalışsam da) gıpta ve laf aramızda biraz da kıskanarak bakmışımdır.🙂 Bu kayısılı çayı o kadar sevdim ki artık bende bitki çayı içebileceğim… Dergiyi açtığımda kokusu bütün dergiyi kaplamıştı kayısının, çok güzel koktuğu için bu sefer önyargısız bir şekilde hemen aldım numunesini ve denedim.
Kesinlikle herkese tavsiye ederim bu güzel çayı🙂

5 Yanıt to "”BİR İYİLİK YAPTIM KENDİME” (DOĞADAN, KAYISILI FORM ÇAYI:)"

bizde de yeşil çay içilir içine bir parça limon atıp sağlık için içerim. tavsiyen için sağol denemek isterim bir de şimdiden 19 mayıs gençlik ve spor bayramını kutlarım🙂

Ben bitki çayımı evde yapıyorum senin gibi sevmediğim için bunu denemek isterim.
Paylaşımın için teşekkürler.
İyi akşamlar.

bende cok sevdim bu cayi:)

bildiğimiz form çayın kayısılısı mı bu?
eğer öyleyse yaklaşık 7-8 yıldır her akşam bi tane tatsız tuzsuz form çay içmek durumunda olan ben sevinçten deli olacağımdır :)))

esasen ben pek kayısı sevmem ancak merak ettim doğrusu.

sevgiler..

Bir Cevap Yazın

