turkuazesarp

NERGİS’İN KOKOKO KOLYE HEDİYESİ

Posted on: Mayıs 16, 2009

Tam üç gün boyunca bloguma bir şey yazamadım biliyorum ama beni çok mutlu eden bir haberle geri döndüm. 🙂 Sevgili Nergisciğim, (www.nergisce.blogspot.com) benim yorumlarda çok beğendiğimi ifade ettiğim kokoko kolyeyi bana hediye etti!…

Sitesinde kolyeyi gördüğümde gerçeken çok beğenmiştim, turkuaz turkuaz tam benlik, birde kendisinin yazdığı gibi biraz da kokoş 🙂 Bu beğenimi de yorum yazarak dile getirmiştim… Yorumumda sonra Nergis’ten çok zarifçe bir mail aldım… Nergisciğim kolyeyi bana hediye etmek istediğini yazdığında hem çok mutlu oldum, hem şaşırdım ve bir kez daha internette böyle güzel dostlukların yaşanabileceğini anladım

Çarşamba günü eve girerken annem ”Didem sana bir paket var Almanya’dan” diyince hemen anladım Nergisin kokoş kokoko kolye hediyesi olduğunu 😉

Paketi hemen açtım… Zaten fotoğrafını görür görmez çok beğenmiştim. Ama inanın fotoğraftakinden çok daha güzel ve zarif… e birde kokoş tabiki 🙂

Tasarımı hemen hemen her yerde gördüğümüz kolyelerin dışında, çok tarz bir kolye! O boncuklar, inciler, dantel ve yoyolar nasıl bu kadar uyumlu olabilir böyle 🙂

Birde yanında çok tatlı bileziklerde göndermiş canım benim… 🙂 Hemen taktım hepsini kokoş kokoş gezdim :):):)

Canım Nergisciğim sana burdan bir kez daha kocaaaamaaaaaaan Teşekkürler ve Kocamaaaaan Sevgiler!
7 Yanıt to "NERGİS’İN KOKOKO KOLYE HEDİYESİ"

Cok güzel hediyelerin güle güle kullan 😉
Nergis’in de yüregine saglik, cok cömert bir arkadasmis.

Çok güzel güle güle kullan.
Hiç görmediğin insanlarla sevgi bağları kuruyorsun harika bir şey bu.Ben sizleri tanıdığım için çok mutluyum.
İyi geceler

Merhaba Didem
Blog sayfani uzun zamandir hep ziyaret ediyordum canim.Stilin cok hos..Dedigin gibi bu dunyada da insanlar guzel dostluklar kurabiliyor.Bende o amacla kurdugum sayfamda yavas yavas goruyorum bunu.Cok guzel birsey bence.Helede hediyelesebilmek, hal hatirdan sonra dimi..Ayrica hediyen cok guzel gule gule kullan canim.
Sevgilerimle, hoscakal…

ayy canim benim ne güzel yazmissin, asil ben simdi cok mutlu oldum, sanada dedigim gibi sen o kolyeyi benden daha cok svedin:) kiyamazdim kullanmaya, iyi günlerde kullanirsin Insallah:)

ayyy ne güzeeeel. Güle güle kullan. Çok yakılacak 🙂 Nergisce, çok iyisin 🙂

Kelebek gibi ; çok saol canım evet gerçekten çok cömert 🙂

Şanslı; Gerçektende harika bir şey… Bende seni tanıdığım için çok mutluyum canım…

Banu merhaba, Güzel sözlerin için çok teşekkürler stilimin beğenilmesi beni çok mtlu ediyor. 🙂 Hep güzel dostlujlar kurmak dileğiyle…

Nergisciğim bu yazının baş kahramanı 🙂 Sana tekrar tekrar çoooooooook teşekkür edeim bu zarif davranışını hiç unutamam 🙂 İnşallah canım…

Ayşecim bencede çook iyi… 🙂

çook güzel ya hediyelerde hediyeleşmede.. çoook beğendim

Bir Cevap Yazın

