turkuazesarp

HABERLER…

Posted on: Mayıs 12, 2009

Dünden beri bir sürü konu uçuşsa da kafamda yazamadım hala…

O konuları düzenleyene kadar bir kaç haber vereyim dedim…

* Öncelikle hafta sonu anneler gününü; annem, anneannem ve teyzemle birlikte İstanbul dışında geçirdim. Güzeldi!

* Pembe Gömlek satıldı… 🙂 Alan güle güle kullansın… Aslında güzelliği fotoda pek belli değildi almak isteyen kişi üzerimde bir foto çekip yollamamı istedi. Bende gönderdim, fotoğrafı gönderince çok düşünmeden almak istedi…

* Nişan hazırlıklarına hız verdim. Şu sıralar onlarla ilgileniyorum, ayrıntıları sizlerle paylaşacağım yakın zamanda. 🙂 Hatta size bazı sorularım var fikir almak adına 😉

* Blogum sayesinde bir çok kişi tanıyıp, bir çok arkadaş ediniyorum. Bu beni çok mutlu ediyor…
Birbirimize yardım etmek, önerilerde bulunmak, hatta nişanına davet edilmek çok güzel bir duygu. ( Okuyanlar kendilerini bilir…:)

* Şu sıra takip ettiğim bloglara pek giremiyorum yorum yapamıyorum. Ama mazeretlerimi saydım, lütfen beni mazur görün ve dua edin. 🙂

Herkese Sevgiler…

10 Yanıt to "HABERLER…"

Rabbim sana kolayliklar versin canim… Nisan hazirliklari da tatli telaslardir ve tadini da cikartmaya bak derim 🙂 Hersey istedigin planladigin gibi olur ins. onemli olan iki kisinin bir araya gelipanlasabilmesi… Kocaman sev giler, medinem

Dualarım seninle canım.
Sevgilerimle

Allah kolayliklar versin hazirliklarinda. Bende blogunun takipcisi oldum, firsat buldukca okumadan edemiyorum 🙂
Sevgiler

Anneler gününü güzel geçirdiğine seindim Didemciim ,, gömlekte satılmış hadi hayırlı işler 🙂 nişanını çook merak ediyoruum ayrıcaa benim diğer postlarındAKİ yorumlarımı onaylamamışsıın ??

canım rabbim kolaylıklar versin ne güzel ne heyecan ve taze güzel duygular yaşıyorsundur ,çok uzun zaman geçti ömür geçti ama şuan senin dupduru sıcak telaşını hiseettim melekler kadar güzel olacağına eminim bu yüzden çağın hastalığı strese sakın kapılma rahat güzel günler geçir bu günler en hoş geçmesi gereken zamanlar iyi değerlnedir ablacım sevgiler.

vala pazar günü nişanım suan ne durumda oldugumu düşünebiliyorsunuzdur didem cok heycanlıyım ben ya pek bısı anlayamıyorum heycandan nasıl tadını cıkarcam bılmıyorum:)))
Allah yardımcımız olsun …

Canım Allah yardımcın olsun:) Bütün işlerin rast gitsin inşallah..

Ben en çok nişan hazırlıklarını merak ettim 🙂 Allah kolaylık versin Didemcim. Keyfini çıkar 😉

Kolayliklar diliyorum sevgili Turkuaz Esarp :)) Pembe gomlegin sahibi iyi gunlerde kullansin :))

ne tatli telase Rabbim kolaylik versin:)

Bir Cevap Yazın

