turkuazesarp

ANNELER GÜNÜ HEDİYESİ

Posted on: Mayıs 9, 2009

Öncelikle tüm annelerin Anneler Günü’nü kutlarım. Bu günde aklıma hep evlat sahibi olmak isteyenler ve annesiz çocuklar gelir aklıma. Allah anne olmak isteyipte anne olmayan herkese hayırlı evlatlar nasip etsin. Annesiz büyüyen annelerini kaybedenlere de sabır versin.

Anneme henüz hala hediye almadım… Düşünüyorum ama hala bulamadım. Bakalıım… Ama sözlümün annesinin hediyesini taa geçen hafta alıp hafta sonu İstanbul dışında olacağım için çarşamba günü verdim bile… 🙂 Süslemesini kendim yaptığım için de sizinle paylaşmak istedim….

Pazartesine kadar internetim olmayacağı için, herkese sevdikleri ile anneleri ile birlikte güzel bir hafta sonu diliyorum.

Ve tekrar Tüm annelerin Anneler Gününü Kutluyorum!
6 Yanıt to "ANNELER GÜNÜ HEDİYESİ"

aminn.
bende anneler gününüzü kutlarım

senınıde annecıginın anneler günü kutlu olsun cnm dilerim bizlerde o annelık duygusunu tadarız mutlu hafta sonları sevgiler….

Hediye gercekten cok sik, iyi gunlerde kullansin :)) Tum annlerin anneler gunu kutlu olsun 🙂

Sevgili didem
Tum annelerimizin ve senin gibi ileride anne olacak tum anne adaylarinin, anneler gunu kutlu olsun ,hoscakall..

Canım annenin anneler gününü kutluyorum.
Sevgiler

Yeni bir haftaya merhaba.. ins. annene de guzel bir hediye almissindir.. sevgiler, medinem

Bir Yanıt Bırakın

