turkuazesarp

TURKUAZ – KAHVE UYUMU

Posted on: Mayıs 5, 2009

Turkuazı sevipte kahverengi ile uyumunu sevmeyen varmıdır. Hele birde yaz aylarında yanına beyaz eklendimi tadından yenmez bir uyum olur. Gerçi yağmurlu baharı yaşadığımız şu günlerde ben hırkalı bir kombinasyon yaptım.

Bu sezonun en favori ayakkabıları gladyatör sandaletleri de eklemeden geçemedim.

Kalpli yüzüğü de çok beğendim. Peki siz bu kombinasyonu beğendinizmi ?…

19 Yanıt to "TURKUAZ – KAHVE UYUMU"

ne kadar hoş bir uyum olmuş böyle:)))

wow:) bu kombini sevdim:)

Bu renklerin uyumunu bende çok seviyorum.Hepsi şık şeyler.
Palaşımın için teşekkürler.
Sevgi ve sağlıkla kal

renk uyumu süper.
çok zevkli seçilmiş ellerine sağlık:))

Ben bayıldım 😀 O iki renk benimde favorimdir 🙂

turkuaz delisi olarak super buldum 🙂

birbirine en çok yakıştırdığım iki renk :)) tuniği çok beğendim.nedense bundan ne güzel hamile giysisi olur diye geçirdim aklımdan :))

herkes beğendi demekki çok teşekkürler kızlar 😉

bayılıyorum bu iki renge sevgiler….

ben acık bir bayanım ama evde çeşitli şekillerde eşarp kapatmayı cok seviyorum bi defasında halam bize oturmaya gelmişti ve paşımı bi şalla cok degişik bir tarzda baglamıştım halam bana sen hafta sonları evde kapan dışarıya cıkınca acıl demıştı:):)içimde kapanmak için bir heves ve arzu var ama çalışan bir bayan oldugum için kapanamıyorum .acık olmama ragmen her model yapmasını biliyorum blogunuz cok hoşuma gidiyor süreklı takıpteyım sevgiler……

cansu dere; Güzel yorumun beni çok mutlu etti. Blogumunu beğenmene çok sevindim. Kim bilir belki ileride kapanırsın. O zaman eşarp bağlama stilinide burda paylaşırız 🙂 Ayrıca çok merak ettim nasıl bağladığını belki şimdi bile gönderebilirsin fotoğrafını 🙂

Bu kombini alsamda giysem ayy söyle afilli afilli gezinsem 😛

inşallah cnm allah kısmet eder ve kapanırım ama söz birgün sana gönderecem çeşitlı modellerde baglama stilimiz sevgiler cnm

canım süper olmuslar ellerine saglık ben de bloguma beklerim sevgiler

harika gözüküyorlar gerçekten birbirlerine çok iyi uyuyor bu iki renk.. tesekkürler bizimle paylaştıgın için canım emeğine sağlık

cansu dere inşallah canım :):)

Kelebekcim aynene bende giyinsem öyle gezinirim 🙂

Bir mimarın hobisi, teşekkürler. Tabiki gelirim …

Deryacım; rica ederim ne demek

Her zaman sevmişimdir bu iki rengin uyumunu..

bu renklerın uyumuna bayılıyorum ya geçen yaz bu renklerı baya gıydım sanırım bu yazda boleyim:)))

Bir Cevap Yazın

