turkuazesarp

ELİF KAVAKÇI’NIN TASARIMLARI

Posted on: Mayıs 5, 2009

Elif kavakçı ile ilgili haberimi hatırlayanlarınız vardır. Ulaşmak için burayı taklayabilirsiniz. Kendisi bu haberimin altına yorum bırakmış çok sevindim açıkcası. Yorumunda hem kendisi ile ilgili bazı yanlış anlaşılmalara açıklık getirmiş hemde sitesinin adresini bırakmış. Blogumla ilgili güzel sözleri ise beni çok mutlu etti. Sitesine girdiğimde tasarımlarını gördüm ve çok orjinal buldum. Ayrıca kendi fotoğrafınıda daha ayrıntılı görme şansım oldu, açıkçası şapkalı bir eşarpın güzel olmayacağına dair ön yargılarım vardı ama kasket tarzı farklı ve özgün olmuş. Çok beğendim… Peki siz?

kaynak: http://www.kavakcicouture.com/

11 Yanıt to "ELİF KAVAKÇI’NIN TASARIMLARI"

hem şapka aynı zamanda eşarp,
gündelik yaşamda belki çok kullanışlı olmaz ama abiye kıyafetle falan hoş durabilir.
tasarımlar çok güzel.

Zeynepcim abiyelerle de şık durabilir evet,. bencede tasarımlar çok güzel…

İnanılmaz şık olmuş.Arkadaşa çokda yakışmış bence…İnsan kendi tarzını yaratabilir bence…
Paylaşımın için teşekkürler.
Sevgi ve sağlıkla kal.

merhaba canım çok iyi oldu bu paylaşımın bende zaman gaztesinde haberi çıktığından beri tasarımlarını çok merak ediyordum bizim gibi insanların modaya tesettürden vazgeçmeden takip etmesi zor ama böyle modacılarla iş kolaylaşabilir belki

canım ben eşarbın şekilden şekile sokulmasını beğenmiyorum. elif hanımın çizimleri ve tarzı güzel ancak sevmiyorum ben bu şapka biçimini. yani tesettüre aykırı geliyor.eşarp bu sonuçta saç değil ki..

Ayrıca şunu da belirtmeliyim ki Elif Hanımın bloğuna yazması çok hoş bir incelik..

tesettur ,örtünmek gizlemek degilmi arkadaşlar yanlış biliyorsam beni düzeltirmisiniz ,acık insanlardan daha çok dikkat çekmiyorlar mı böyle ,yapamıyorum ama en azından alayda etmiyelim .bana tesetturlü insanlar böyle komik görünüyorlar .daha çok dikkat çekiyorlarmış gibi geliyorlar

tasarımları farklı biraz şapkalr gündelık hayattan biraz uzak ama tasarımları hoş..

been açıkçasıı hiç hoşlanmadıım … şapka neyin nesi ki ?? kapalıyım ama laikim mesajı mı var burda ?? yada kapalıyım ama bakıın şapkada kullanabiliyorum !! Gerçekten anlamıyorum bu tür insanlarıı ben bunun tarzdan çok kendilerini açık olan insanların gtarzına nasıl yaklaşabilirim nasıl onların dünyasına yakın olabilirim tarzı diyorum tarzsız tarzz ,, yada özentii tarzcılıık ,, saçmaa … Gerçekten eğer sen kapalıysan kii şapka takmakk bilmiyoruum bana hep saçma gelmiştirr ,, haa bende çook tesettürüne dikkat eden bi kapalı sayılmam kii insanları eleştirmek gibi hiç bi adetimde yoktuur asla yapmam amaa bu şekilde kapalılıklarını birtakım şeylere uyarlayanlara sinir oluruum … belirtmek istedim

yukardaki postlaa beraber attığım bir yorumumda burdaydıı ve ben kendi görüşlerimi yazmıştım tamameen eleştiridede bulunmuştuum :/// ama yayınlanmadığını görünce üzüldüüm

bekle tesettür modasi..ben geliyorum insallah :):):)
herkez beklesin 😉
sevgiler..

Bir Cevap Yazın

