turkuazesarp

TEŞEKKÜR…

Posted on: Mayıs 4, 2009

Öncelikle herkese iyi bir hafta diliyorum. Ve bu yazıyı hem bir teşekkür hem de bir satış haberi ilan ediyorum ! 🙂 Turkuaz Eşarp’ı kurarken büyük heyecen ve heveslerimin yanında açıkçası bazı korkularım vardı. Yada korku değil de endişe diyeyim. Sebebleri malum ama o konulara sitemde hiç yer vermedim ve öyle bir niyetimde yok. Hep güzel şeylere yer vermek ve güzel şeyler paylaşmak istiyorum sizlerle… Şu ana kadar da Allah’a şükür beni üzecek olumsuz bir olay yaşamadım hiç. Aksine hep beni mutlu eden güzellikler oldu ve olmaya devam ediyor. İlerleyen günlerde bunların hepsini sizlerle paylaşacağım inşallah.

Ama öncelikle sayfama girip, beni dünyanın bir çok yerinden okuyup takip eden ziyaretçilerime, mail ve yorumlarıyla beni destekleyenlere, tarzımı çok beğendiklerini söyleyip, daha çok fikir yazmama teşvik eden herkese buradan ayrı ayrı ve çoook teşekkür ediyorum.

4 Yanıt to "TEŞEKKÜR…"

Çok güzel bir yazı olmuş didem, teşekkürün için ise rica ederim kendi adıma ne demek :)her zaman ziyaretçinim ve başarılarının devamını dilerim. hayallerinin peşinden koşmaya devam et :):):)

harika görünüyor,çok şık kim giyecekse güle güle giysin

prenses 😉 çok saol güzel yorumun için. evet devam kesinlikle…

Zeynep; çok teşekkürler bakalım bir kaç mail var 🙂

giyene hayırlı olsun :))

Bir Cevap Yazın

