turkuazesarp

TAŞLI BROŞLAR {ŞIKLIĞIN PRATİK YOLU}

Posted on: Nisan 30, 2009

Hep yazıyorum eşarbın yanına bir broş her zaman çok şık bir hava katıyor. Tabi ki sadece eşarbın yanına değil, bu güzel broşlar yakaya vs… de takılabilir. Garanti şıklık yani 🙂

11 Yanıt to "TAŞLI BROŞLAR {ŞIKLIĞIN PRATİK YOLU}"

gerşekten çok şık ve estetik görüntü veriyor yanlız zamanla o taşları düşmese 🙂

Katılıyorum.
Sevgiler

Bende seviyorum broslari tasli tassiz farketmiyor 🙂
Arkadasim gecen gün bir tane hediye etti minicik bir kelebek seklinde isil isil taslarida var, cok begendim 🙂

çok güzeller,uygun bir eşarp ve kıyafeti daha zarif gösterecekler.

bir broş delisiyim ben. eşarbımın bi yerlerine diil ama yakam için. eşarba nikahlarda filan takabiliyorum tabi:)

Özgecim bencede 😉

Şanslı; Sanada canım…

Kelebekcim; bendede var kelebekliii 🙂

Zeynepcim; kesinlikle!

Papatyacım; evet özellikle özel günlerde değil mi? 🙂

gerçekten kıyafeti tamamlıyor bu broşlar özgeninde dediği gibi taşları düşmese daha bir güzel olucak:)

çok seviyorum borşları hata kısa zaman önce koleksiyonunada başladım bunlarda harika görünüyolar didemcim

en alttaki broş hristiyan kraliçelerin taktıkları haçlı tac, olarak tasarlanmış bir broş.farketmediniz sanırım.

Director : Mani Ratnam
Music Director : A.R Rahman
Lyricist/s : Gulzar
Movie Cast : Abhishek Bachchan & Aishwarya Rai

Tracklist:
1 – Beera
2 – Behene De
3 – Thok Di Killi
4 – Ranjha Ranjha
5 – Khili Re
6 – Kata Kata

[url=http://www.bollywood-latest.com/2010/05/raavan-mp3-songs/]Raavan Mp3 Songs[/url]

[url=http://www.bollywood-latest.com/]Bollywood Blog[/url]

[url=http://www.bollywood-latest.com/]Bollywood News[/url]

Bir Cevap Yazın

