turkuazesarp

Farklı Eşarp Bağlama Şekilleri

Posted on: Nisan 29, 2009

Pek tarzım olmasa da bu eşarp bağlama stilleri değişik olduğu için hoşuma gitti. Özellikle de bu gelinin eşarp stili🙂

Aslında eşarp bağlama stili olarak daha bir çok fotoğraf paylaşabilirim sizinle burda ama, hem her yerde olan o saçma kimsenin beğenmeyeceği modelleri bu sayfanın tarzına yakıştırmıyorum hemde kolaya kaçmak istemiyorum açıkcası.

Tesettür modası ile ilgili bir blog açarken hem güzel hem kaliteli hem farklı hemde şık şeyler bulmakta açıkcası zorlanacağımı biliyordum ama güzel yorumlarınız ve ziyaretleriniz sayesinde her gün daha da bağlanıyorum bloguma ve daha güzel şeyler bulmak için sürekli araştırıyorum.

Bu dünyadan farklı eşarp bağlama stilleri umarım size fikir olabilir.
Sevgiler…

Kaynak; Flickr

10 Yanıt to "Farklı Eşarp Bağlama Şekilleri"

ben senden abiye türban bağlama anlatımı ile ilgili bilgi istemiştim ama yorumumu bulamadım sana mı ulaşmadı acaba

Fikir İşçisi merhaba; cevap verdim hemen yorumunun altına bu linkten bulabilirsin. Sevgiler…
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=8729644244921006034&postID=8261627220041890952

Siyahlı kızın eşarbına taktığı sallantılı yaka iğnesi fikri hoşuma gitti.

Ama kızlarda ki o makyaj ne yahu:)

cok güzel basarilarinizin devamini dilerim.sevgi ve saygılarimla

Bu bağlama şekli tarzımız olmasada çok güzel olmuş.Ben çok beğendim.Belkide kızlarda çok güzel ondanda olabilir ama bence başörtüsü herkese yakışıyor.
Sevgi ve sağlıkla kal

kızlarda çok bakımlı makyajlı falan:))
güzel örtmüşler bunlar için zamanım olmasada özel zamanlar için düşünülcek modeller:))
ellerine sağlıkk

Papatya Prenses; evet broşlar bencede her zaman çok şık duruyor eşarpta. Biraz süslüler dimi😉

enesmelodi; Çok teşekkürler. Her zaman beklerim…

Şanslıcım, bencede çok haklısın🙂

Zeynepcim; evet her şey için biraz zaman lazım dimi🙂

Bende cok begendim , özellikle bu üst üste caprazli falan sekilde olanini burada cok yapiyor genc kizlar hatta o kafanin ön kismina süslü tokalar takiyorlar. Bende genelde siradan baglamam, bir seklim vardir ama bloguma foto koymuyorum.
Sagol paylasimlarin icin.

bu örtme sitilleri güzel…

en sinir olduğum kafalarının arkalarını kocaman bi topuzla ikiz kafa gibi yapmaları…

mesela bu örtünme şekilleri çok doğal görünüyor…

paylaşım için teşkür:)

Kelebek gibi; beğenmene sevindim rica ederim. Senin bağlama stilinide merak ettim doğrusu🙂

Disalcim bir şey değil beğenmene sevindim..

Bir Cevap Yazın

