turkuazesarp

GUCCİ 2009 YAZ KREASYONU

Posted on: Nisan 28, 2009

Gucci 2009 da genelde canlı renkleri kullanmış daha bir çok alternatifi sitesinden bulabilirsiniz ama ben özellikle uzun elbiseleri yayınlamaya çalıştım.
Uçuşan şifonlar, ipekler her zaman ki gibi çok şık…


Yaz geceleri için ideal!

Morları da unutmamak gerek tabi…

Özellikle beyazla kombini farklı bir etki oluşturmuş. 🙂

4 Yanıt to "GUCCİ 2009 YAZ KREASYONU"

of offffffff!
Çok şık ve renklerde harika…
iyi akşamlar

harikaaaaaaaaaaaa sevgiler…

renkler çok göz alıcı süper

evet bu yil böyle uzun incecik elbiseler cok moda, buradada cogu magazada görüyorum ama ben boydan kaybettigimden bakip geciyorum, bayagi bir uzunlar bu elbiseler. Renkleri cok hosmus;)

Bir Cevap Yazın

