turkuazesarp

Romantik Stil {Pembeler, Fırfırlar, Kelebekler, Fiyonklar , Çiçekler…}

Posted on: Nisan 27, 2009

İşte tam benim tarzım uçuş uçuş, bol fırfırlı, tüllü, kelebekli, fiyonklu, pembeli romantik bir tarz…

Hepsi benim olsa :):):)

9 Yanıt to "Romantik Stil {Pembeler, Fırfırlar, Kelebekler, Fiyonklar , Çiçekler…}"

çok şık hepside renkler tarz .sadece topuk fazla yüksek bana göre tabi:)))
yürümek akrobasi yapmak gibi zor olur

gerçekten çok zevk sahibi tarzı olan bir insansın, pastel renkleri bende severim ama daha çok toprak gurubu renkleri kıyafetlerimde kullanırım
ayrıca geçen günki çanta kemer ve ayakkabı uyumuna bayıldım yeni eşarbında çok güzel hayırlı günlerde kullanırsın inşallah.

Bende çok begendim, çok şık 🙂

Gerçekden şık kıyafetler.Ayakkabı tobuklu ama ben çok merak sardım bunlara…
Senelerce çalışan bayan olduğum için hep rahat ayakkabılar giydim.Özlemişim bu tür ayakabıları..Artık çalışma hayatıma son verdiğim için özlemimi gidermeye çalışıyorum.
Paylaşımın için teşekkürler.
Hayırlı haftalar.

Cok güzeller yaa, bende cok sevdim, en cokta o firfirli seyleri severim 🙂

blogunuzu ilk defa gördüm hersey cok güzel . Kiyafetlere bayildim .Hermes esarbtaki basörtüyü baglama tarzini resimlerle göstere bilirmisiniz ??? Cok begendim .
sevgilerle sibel

bunlar senin aynısının morlarıda keşkem benim olsaaaaa 🙂

Zeynepcim aynen bana görede öyle;)

Özge; çok teşekkür ederim güzel yorumların için. Pastel renkler hele baharda süper 🙂

Ayşecim beğenmene sevindim 🙂

Şanslı bende çok giymek istesemde giyemiyorum malesef 😦

Kelebekcim fırfır her şeye çok yakışıyor dimi ya 😉 ?

Sibelcim beğenmene sevindim göstermeye çalışacağım.

Nevv keşke :):):)

birbirlerini gercekten çok güzel tamamlamışlar.hepsi birbirinden güzel

Bir Cevap Yazın

