turkuazesarp

Hermes Eşarp, Fiyonklu kemer Uyumlu Çanta

Posted on: Nisan 24, 2009

Şurada ki yazımda farklı eşarp arayanlar için Gittigidiyor sitesini önermiştim. Tabiki oradan da alınabilir. Ama benim bugün ki önerim başka bu ”hermes eşarbı” pazardan aldım. Hemde 35 tl’ye🙂 Daha bir çok markanın eşarbını orjinalini aratmıyacak kalitede Yeşilköy, Bahçeşehir ve Beylikdüzü pazarında bulabilirsiniz. Bu eşarp tivil ve hiç kaymıyor. Tam benlik!

Pazardan daha bir çok şey aldım baharlık bir alışveriş yaptım ve kendime geldim🙂 Hem ucuz hem güzel şeyleri bulunca kaçırmak istemedim doğrusu.

Elimde tuttuğum yılan derili çanta 10 liraydı onuda kaçırmadım ! Eve gelince daha da mutlu oldum bir baktım kardeşim handenin fiyonklu kemeri ile desenleri aynı onnuda 20 liraya aldığım bu seneni modası uzun gömleğimle kombinledim. Ayakkabı olarakta en sevdiğim babetlerimi giydim yine🙂 İçinede pembe tül çorap giydim ki oda başörtüyle uyum sağlasın diye zaten oda fiyonkluydu tam uydu.🙂 Bu sabah evden çıkarkende turkuaz eşarp için baharlık bir çekim yapayım dedim. :):):)

Umarım beğenirsiniz!

Herkese iyi hafta sonları şimdiden…

23 Yanıt to "Hermes Eşarp, Fiyonklu kemer Uyumlu Çanta"

Degisik esarp arayanlardan biride benim, insallah Türkiye’ye gelirsem bu yazin cok gezmek istiyorum Istanbulda😉 Özellikle alisveris icin.
Sende cok uyumlu ve güzel giyinmissin. Fiyonklari bende cok seviyorum, bugün bende belime minik fiyonklu siyah simli bir kemer takmistim🙂
Bu tür resimli yazilarini beklerim, fikir oluyor😉
Sevgiler

Kelebekcim beğenmene çok sevindim. Aslında bende koymak istiyorum hep böyle resimler ama bazen çeiniyorum her zaman yayınlıyamıyorum :)İnşallah sende Türkiyeye geldiğinde istediklerini alabilirsin. Sevgiler

Baş örtüsünün desenini çok beğendim.Çantayıda çok ucuz almışsın.Bende pazardan alışveriş yaparım.Çok güzel ve ucuz şeyler eline geçiyor insanın.Hepsinide iyi günlerde kullan
İyi geceler.

harika olmuş🙂 eşarbı bağlama stilini çok beğendim.sanırım yanlarda iğne kullanmıyorsun birgün öndende resim çekersen sevinirim🙂 sevgiler…

Şanslı evet pazarda keşif yapmak çok zevkli ben her zaman gidemiyorum ama gittiğim zaman bakmaya doyamıyorum🙂

Çatı Katı; Aslında yanlardan da iğne takıyorum ama bazen unutuyorum burdada unutmuştum ama kafamn üzerinde vardı :)Önden daha önce çekmiştim ama yine çekerim senin için🙂

gule gule giyin canim… Rabbim icini bahar kokulari ile sarsin:)) sevgiler ,medinem

eşarp bağlama şeklin çok güzel yaa.
çok zevklisin zaten .
sayfanı incelemek çok güzel

mrb didem kardeşim yaklaşık bir aydır sessiz sessiz izliyorum seni. sayfanı her açtığımda yeni şeyler görmek çok güzel tarzlarımz farklı da olsa yorumlarını doğru buluyorum ve seni çok beğeniyorum…

Selam Adsız; (adını yazmadığıniçin malesef böyle hitap ediyorum) sessiz takipçilerin yorum yazması çok hoşuma gidiyor çok teşekkürler. Beni beğenmene çok sevindim güzel yorumun için tekrar teşekkürler. Her zaman beklerim🙂

Sevgiler

slm, bende sayfani bugün kesfettim..
enteresan seyler var sayfanda..
ben almanyada yasiorum ve modacilik yada moda tasarim mi diyeyim bilmiomrum🙂 okuyorum.. ve ilerde ins. bende kendi tesettür moda markami kurmak istiyorum..allah nasip ederse benimde hayalim bu..
sanada bol sanslar diliyorum..
slmlar ayse😉

çook tatlı bi kombin olmuş bu diğdemciim tam baharlıık o kemer ve cantadan bende çok istiyorum ya hangi pazar o canta 10 tl dir öylee🙂

Ayşe Selamlar, ne güzel benim istediğim bölümde okuyosun. Umarım ikimizde hayallerimizi gerçekleştiririz :)Her zaman beklerim. Önerilerinide tabii🙂

nevv;beğenmene çok sevindim canım dediğim gibi aslında biraz şans ama bahçeşehir, beylikdüzü ve yeşilköy pazarında bulabilirsin

mrb bu başındaki hermes eşarba bayıldım bişi rica etsem ben bursadayımda heryere bakmama rağmen bu eşarbı bulamadım neyazıkki bu eşarbın aynı renginden alıp gittigidiyorda satış açarmısın benim için ben ordan alıp parasını yollim sana?cvbına göre ordaki nickimi ve mail adresimi vericem sana lütfen?

eşarp için parayı sölediniz hesaba yatırdım kontrol edebilirsiniz ve inşallah bu eşarbın aynısını benim için bulursunuz haberlerinizi merakla bekliorm tşk

tekrar mrb bende sizin bu taktınız şekilde takıorm eşarbı ama arka uçta bazı sorunlar oluyo kalkık falan oluyo sinir oluyorum tam ayarlayamıorum resimde sizinki baya düzgün duruyo açıklamalı olarak anlatırmısınız şu eşarp takılış şeklini?

bide hala bu eşarptan bulamadınız bana dimi?

bursalı mailinize cevap gönderdim.
sevgiler

arkadaslar boyle bızım gıbı kapalı bayanların fıkırlerını bu platforma tasımaları super bır sey benım hayatımm gıyınmek dıyebılırım bu blogu hermes esarp ararken tesadufen gordum cok begendım dıdem cok zevklısın bu sabah sana mail attım cevap verırsen cok sevınırım esarplar hakkında sormustum fıyonklu eteğın cok guzel bızımle paylaştıgın ıcın tesekkurler hoşcakal

Çiçek merhaba.. Siteyi beğenmene çok sevindim çok teşekkür edeim. Ama malesef mailin bana ulaşmadı. Acaba tekrar gönderebilirmisin. Sevgilerimle
Didem

mailim sımdı ulastımı dıdemcım

Canım malesef yine gelmedi neden ki acaba. turkuazesarp@gmail.com 'a atıyorsun değil mi?

eşarbını nasıl bağlıyorsun kardeşim

Bir Cevap Yazın

