turkuazesarp

AYŞE TÜRBAN TASARIM (Gelin Başı modelleri)

Posted on: Nisan 23, 2009

Daha önceki Ayşe Türban Tasarım ile ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Orada sade modelleri yayınlamıştım şimdi ise Gelin Başı Tasarımları yayınlamak istedim.
Bunlar benim en beğendiklerim daha farklıları için Ayşe Türban Tasarım Sayfasına Tık Tık Lütfen🙂

En beğendiğim sade, şık ve modern🙂



6 Yanıt to "AYŞE TÜRBAN TASARIM (Gelin Başı modelleri)"

Baharın güneşi bahtına doğsun acılar kederler gönlünden uzak olsun. Tüm güzellikler ve mutluluklar senin olsun. http://lilamorhobi.blogspot.com

BİZ EVLENİRKEN YOKTU BÖYLE MODELLER NE KADAR ŞANSLI ŞİMDİKİLER OFF OFF

ya ne bilim türbanlı modeller hep aynı oluyo hele o Tayyip erdoğanın gelinin duakı yeterince moda oldu tüm kapalılar paso ondan yaptırıyolarr biraz hayal dünyamızı genişletelim ya türban büzgülü oluyo arkası yada o uzun duvaktan ,, bu kadra çok ben bilmişlik yapıyorum yaa bakalım benimki nasıl olcak😛 Tayyip Erdoğanın gelininkinden olurmuş o zaman geliir söylersiniz :D:D

http://tekkaredepatlican.ekolay.net/Content.aspx?ID=2f4b9154-3811-42ac-be52-156b54a76603

puanlarınızı bekliyorum

Farklı çalışmalar olmuş..
Sevgi ve sağlkla kal.
İyi geceler.

çok güzel çok şık.

gelin modelleri cok güzel ya sitesinede grdim bazı modelleri harıc diğerlerini cok begendım ellerınden bir gelinlik türban tasarımım olsun ıstıyorum bakalım nasip didemcimle beraber gideriz inş.:)))

Bir Cevap Yazın

