turkuazesarp

FUŞYA ELBİSE BİTMEK ÜZERE :)

Posted on: Nisan 16, 2009

(resmin üzerini tıklayarak büyütebilirsiniz)

Bu fuşya elbiseyi gece gündüz giyilebilecek tatlı bir elbise olarak tasarladım. Kumaşını saten olarak düşündüm.
Yakası ve önü bol fırfırlı altında hareketllilik olması açısından ayrı bir parçadan oluşan volanlar var. Tabiki tesettür giyime uygun 🙂 Bu elbisenin çizimi aylardır bitiremedim (başka şeylerle uğraşmaktan)desem bana güler misiniz?
:):):)

5 Yanıt to "FUŞYA ELBİSE BİTMEK ÜZERE :)"

çok güzel bir tasarım:))
ellerine sağlık sayfandan çok keyif alıyorum

ben blog aleminde yeniyim gezinirken çizimlerinizi gördüm tasarımlarınız ışık gölgeleriniz çok güzel haddim değil belki ama birşey önermek istiyorum değişik slüetler üzerinde çizim yapabilirsiniz

tevsiyemi ciddiye almanıza, bana yorum bırakmanıza ve blogumu ziyaret etmenize çok sevindim, isterseniz bu hobinizi geliştirmenizde ve kendi silüetlerinizi oluşturmanızda elimden geldiğince yardımcı olmak isterim üniversitede yurt akadaşlarımdan biri (matematik öğretmenliğinde okuyordu kendisi) benden güzel çizimler yapar boyardı bu iş okula gitmekle değil insanın istemesi ve yeteneğiyle ilgili. ben sizde bu isteği görüyorum şahsen. her zaman görüşmek dileğiyle 🙂

çizimini bitirdikten sonra belki de diktirsin bu elbiseyi didemcim. eminim çok hoş duracaktır..

ya bide keşke nerede diktirebileceğimizide yazsaydın inan süper olurdu.çünkü zaman kötü terziler zamanı 😦

Bir Cevap Yazın

