turkuazesarp

Farklı Pardesü Stilleri

Posted on: Nisan 14, 2009

Keşke Türkiye’de de böyle pardesü tasarım yapanlar olsa değil mi? Benim böyle projelerim var gerçi😉
Farklı ve şık bence? Siz ne dersiniz?

8 Yanıt to "Farklı Pardesü Stilleri"

keske olsa, gerci ben hic pardesü giymedim ama ilk fotodaki muhtesem spor ve klasik bir tarz yansitiyor:) sevdim

Bence ikiside hoş:)Modern tesettür giyimde açık var bence türkiyede.
İnşALLAH bu açığı sen kapatırsın.
Sevgiler

çok şık tasarımlar,biz öğrencilere göre fazla abiye ama:))

Cok hos degisik bir tarz bunlar evet, kesinlikle cesit cok olmali bu alanda;)

kahverengi olan çok hoşmuş çok beğendim çok değişik tarzlar farklı bir hava vermiş

kollari biraz daha kisa mi olsa:P ama modeller SIk yani:) tam yaz icin..

ben bunun benzerini yabancı bir hanımda gördüm ..kapşonun kenarları tamamen payet işlemişti 8 10 sıra ve beyaz renk kumaş sarı payetti….payet oldugu için başa sabit kalıyordu..1 senedir yapıcam da:)nasip olmadı ..yaparsam resimlerim size…

çook güzellerr

Bir Cevap Yazın

