turkuazesarp

Swarovski Taşlı Gece Elbiseleri (Abiyeler)

Posted on: Nisan 11, 2009

(Rengi çok tatlı değil mi? Fiyonk da çok yakışmış)

(Drape ayrıntıları çok şık, işlemeler çok hoş durmuş)

Bu etek tarzını çok beğeniyorum. Sanırım ipli veya püsküllü etek deniliyordu ama emin değilim yanlış da olabilir🙂

(Bu biraz gelinlik gibi ama farklı renklerde de hoş olabilir)
Gece kıyafeti denilince şıkır şıkır parıl parıl olmalı bence😉
Özellikle işlemeli istiyorsanız Swaroski taşlarını tercih ederseniz düşündüğünüzden de şık olabilirsiniz…

Ghanate Couture

12 Yanıt to "Swarovski Taşlı Gece Elbiseleri (Abiyeler)"

ilk kıyafet çok güzelmiş.modeller süper

hepsi harika ama sonuncuya ayrıca bayıldım🙂

evvet ilkinin rengide kendisi de çok tatlıı

ay bu savaroski taşlarını görmekten bıktım😀

turkuaz olan renginden ötürü sanırım rüya gibi:)

slm ilk sıradaki elbiseye bayıldım gerçekten çok hoşmuş
izninle senide bloğuma ekliyorum

Kızlar kıyafetleri beğenmenize sevindim🙂 Teşekkürler.

Aysu tabiki ekleyebilirsin. Sevgiler

cok güzel tasarimlar ama nedense fazla resim koyulmuyor biz kapali gencler farkli ve modern tasarimlar istiyor ve ariyoruz dikkatinize saygilarimla

cok güzel tasarimlar ama nedense fazla resim koyulmuyor biz kapali gencler farkli ve modern tasarimlar istiyor ve ariyoruz dikkatinize saygilarimla

ben gelinlige benziyen elbiseyi satin almak istiyorum benimle lütfen iletisimine girer misiniz cok önemli en kisa zamanda almak istiyorum aylin_demirci@live.de

gelinlige beziyen kiyafeti satin almak istiyorum

gelinlige beziyen kiyafeti satin almak istiyorum

Bir Cevap Yazın

