turkuazesarp

Kalpli Tektaşlar :)

Posted on: Nisan 10, 2009

Klasik tek taşlarda çok güzel tabi ama ben bu kalpli tektaşları istiyorum.🙂

Sizce nasıl, güzeller değil mi?

6 Yanıt to "Kalpli Tektaşlar :)"

kesinlikle sahane:)

kalpli olan her taki bence guzel…🙂 medinem

Eminim senin gibi zarif bir genç kıza çok yakışır canım en yakın zamanda takman temennisiyle sözlüne duyrulur:)

oo harikalar vee ne keşfettim bende aynı sen gibiyim Didemciim , kalasik tektaşlardan pek hoşlanmıyodum ve sevgili nişanlım bana evlilik teklifi edeceği zaman özel tasarım yapmtırmışş hatta şu ikinci fotodaki gibi aynısı fakat pırlanta kalp içindeki taş Safir yani gece mavisii ,, sen koyunca neden yayınlamadım ki bugünümüzü dediim ,, bigün senin için koyayım blogumaa😉

Cok güzeller, bende istiyorum🙂 Siradan olmamasi özellikle insani cekiyor ve de kalple olan herseyi bende severim🙂

Bir Cevap Yazın

