turkuazesarp

Turkuaz Renkli, Çiçekli Başörtüsü Broşu Yapımı

Posted on: Nisan 6, 2009

Aslında bunu yapan bayan başörtüsü broşu için yapmamış tabiki. Ama ben adını öyle koydum. 🙂 Kolaylıkla yapılabilir diye düşünüyorum. Arkasına bir broş iğnesi takmak yeterli. Sonrasında düz renk başörtünüze takıp çok farklı bir hava katabilirsiniz. 🙂
Ponponda çok cici değil mi? 🙂

Yapılışının orjinali burada, türkçeye çevrilişi de burada.

Google sağolsun translate servisiyle sitelerin çevirisini istediğimiz dile çeviriyor.

Tabi bazen %100 doğru olamayabiliyor, kelimeleri anlayammayabiliyor ama hiç yoktan iyidir. 🙂
7 Yanıt to "Turkuaz Renkli, Çiçekli Başörtüsü Broşu Yapımı"

Canım çok amaçlı kullanılabilir bu broş…Çok şık olmuş.Sevgiler.

çok güzel bir tasarım her ne kadar başımı örterken bunları kullanamıyorsamda kullananlara beğeni ile bakıyorum.bende en çok rengine bayıldım:)

basortunun neresine takiyorsun? merak ettim.. sevgiler,medinem

Şanslı teşekkürler…Zeynep; Aslında bende her zaman takmıyorum 🙂 evet rengi ok güzel dimi 🙂Tasarım mekanı; başörtünün kenarına takıyorum broşları genelde..

sayfamda ödülün var arkadaşım

evvet çoook ciciymiş mor rengini yapmalıı 😀

rengi çok güzel. ama ben broş olarak kullanmayı tercih ederim:)

Bir Yanıt Bırakın

