turkuazesarp

Güzel Bir Gün

Posted on: Mart 31, 2009

Kaç gündür blogumu güncellemiyordum. Aslında yazıcak çok konu var ama nedense kısmet olmadı bir türlü. Gelelim bugüne bugün çok güzeldi. Sabah yapılacak işlerim vardı onları hallettikten sonra annemle birlikte davetli olduğumuz bruncha gittik çok güzeldi. Aslında erken kalkmayı düşünüyorduk ama baya uzadı keyifli bir ortam olduğu için…

Sanırım saat 17.00’a geliyordu kalktığımızda…

Daha sonra; şu anda yapılmakta olan ve bir an önce taşınmak istediğimiz evimize uğradık annemle. Hava o kadar güzeldi ki bugün baharın geldiğinin ancak farkına varabildim. Sanırım bugün giydiğim manto bu kışın en son mantosu olucak diye düşündüm ve bir poz vermek istedim. Arkada deniz manzarasının yanında inşaat çalışmalarını da görebilirsiniz. 🙂

Bir de sitede ki bu çiçekler çok hoşuma gitti. Çok fotoğraf çekesim olduğu için bende durup hemen çektim. 🙂 Ama arabanın içinden çekmek pek iyi bir fikir değil di sanırım. Çünkü biraz yamuk oldu fotoğraf. Ama olsun ben çekmiş oldum sonuçta. 🙂

22 Yanıt to "Güzel Bir Gün"

gercekten saskınım yani..tesettur ve moda? nasıl yan yana gelir de internet alemide arzı endam eder?setretmek ne demek?korkunc bir blog!..

Adı olmayan şahıs; çok korktuysanız blogumu bir daha okumazsanız. Sayfanın sağ üst köşesinde bulunan çarpı işaretine basarak sayfamdan çıkabilirsiniz. Güle güle

Tatlım bahar gelmiş resmen içim açıldı saol resimler güzel, bence herkesin bakış açısı farklı takılma sevgiler.

Didemcim bence çok güzel bir bloğa sahipsin ve herkesin seçimleri farklı ve buna saygı duymak gerekir,resimlerin içimizi açtı cidden:)

canım yaa mutsuz insan dolu memlekette ben sana mutluluklar diliyorum

Canım benim çok güzel blog’un var.Ben zevkle geziniyorum.Ayrıca baharı internete taşıdığın içinde teşekkürler..Sevgiyle kal…

gerçekten özleniyor blog ve blog arkadaşları.bende birkaç gün girmeyince kendimi kötü hisettim:)

Canim.. bende blogunu severek takip ediyorum. Acaba bu defa neler eklemis tesetturde neler var diye merakla izliyorum. Devamini da herzmaan beklerim. A.E.O. sevgilerimle, medinem

ne çok gereksiz insan var!adsız şahıs işte!çiçekler çok güzel gerçekten:) hava da mis gibi:) ben de bugün son kez paltomu giydim sanırım:) sevgiler…

setretmek siyahlara bürünüq evden çıkmamak mı demek?gece gece töbe ya Rabbim ya..*Çuha çiçekleri baharın geldiğini öyle güzel gösteriyolar ki,çok seviyorum onları:)

yeni evinize bir an önce taşınırsınız umarım burdan çok güzel görünüyoo 🙂

selda; evet öyle canım teşekkürlerr…Handecim;çok saol sözlrin için..eviminnuru; bende sana mutluluklar diliyorum canım…Şanslı; çok teşekkürler blogumu beğenmen çok mutlu etti beni…Kübra Zeynep; evet bak yine özledim…Tasarım mekanı; bunun için bloguma giriyosan ne mutlu bana 🙂 …Durucum evet adsız işte. Nihayet paltolardan kurtuluyoruz. 🙂Papatya Prenses; 🙂 anlayış eksikliği işte naparsın 🙂Nevincim; İnşallah canım saol 🙂

İlk yorumu okuyunca bende bi yorum yapıyım dedim:) Bencede çok güzel ve farklı bir bloga sahipsin:)Ayrıca taşınıcağınız siteye bayıldım çok güzel. Neresi merak ettim. Eğer bir sakıncası yoksa söyleyebilir misin. Belki komşu oluruz kimbilir:)

Sevil merhaba, sana ve herkese desteğiniz için çok teşekkür ederim. Oturucağımız site Güzelşehir inşallah! Komşu olabilir miyiz gerçekten 🙂 ?

merhaba bloğunu yeni keşfettim çok güzel buldum…bende tesettürlü bir bayanım.henüz bir bloğum yok ama düşünmüyor değilim…resimde çok hoş görünüyorsun.özellikle çantana bayıldım 🙂belki hep çekmelisin ne giydiğini böylece biz diğer tesettürlülere bol bol fikir olur :)biz arkadaşlarla atramızda yapıyoruz bunu.bugün ne giydim şeklinde :)) sevgiler..

Merhaba İlkay öncelikle Hoşgeldin diyorum. :)Umarım sende bir blog açarsın. 😉 fotoğrafımı beğenmene çok sevindim, çantamı sevmeni de :)Aslında hep çekiliyorum ama ben biraz çekingenim o yüzden her zaman yayınlamaya utanıyorum. Bu fotoğrafı bile kaç kere kaldırmayı düşündüm biliyormusun 🙂 ama böyle talepler geldikçe yayınlamayı düşünüyorum. Yardımcı olabilirsem ne mutlu bana. Her zaman beklerim. Sevgiler

bence hiç çekinme hep yayınla fotoğraflarını :)) burası senin alanın istediğini yapabilirsin…ve şu adsızlarıda önemseme zaten önemsemiyorsun da:))biliyor musun bugün bende açtım blog :))tahminimden zormuş ama bakalım becerebilecek miyim :))artık bende beklerim bloğuma diyebiliyorum :))

adımı yazmadım he he unutmuşum artık blog adımla gözükecek sanırım yorumlarım:)) ben ilkay 😉

Didem’cim site çok güzel, senin gibi bir komşum olsun isterdim ama bize uzak kaçıyor canım. Ama olsun yinede blogtan bloga görüşürüz:))) Allah taşınacağınız evde her daim mutlu etsin inşallah. Mutlulukla, huzurla güle güle oturun.Sevgiler…

didemcim blogunu severek takip ediyorum bundan dolayı sana tesekkur ediyorum.gerçekten çiçekler harika gözüküyor inşallah biran önce tasınırsınız evinize de gelip bahçenizde çay içeriz.adsız insanların söylediğini de hiç takma boşver isteyen gelip vakit gecirir istemeyende dediğin gibi ilgilenmez biz çok memnunuz blogundan canım…

En üstteki adsıza ben de bir şeyler söylemek isterdim ama neyse…

selam
blogunu gercekten begendim,
isteyene fikir veriyor, insan baka baka ornek alabilir veya kendi tarzini gelistirebilir.
Ama bi villanin onune gecipte iste yeni evimiz falan diye bi fotografini yayinlaman kusura bakma ama cok gorgusuzce bi haraket olmus! iste ben boyle zenginim demekten baska bisey degil. O anlamda anladik canim tamam zenginsin 🙂

Bir Yanıt Bırakın

