turkuazesarp

Sarar Eşarp 2009 Yaz Koleksiyonu

Posted on: Mart 27, 2009


Sarar’ın 2009 yaz koleksiyonu geometrik desenler, çiçekler ve klasik tonlarda siyah beyazlardan oluşuyor. Genelde twill eşarp kullanlan sarar eşarplarının ben desenlerinden çok kumaşlarını beğeniyorum. Daha çok model, renk alternatifleri ve online satış için linki tıklayabilirsiniz.

http://www.sararesarp.com/

5 Yanıt to "Sarar Eşarp 2009 Yaz Koleksiyonu"

guzel bır koleksıyon olmus

Link’i tıkladım bu desenler bir harikaSevgiler

anaa sarar da mı eşarp yapmış hiç bilmiyodum sağolun valla iyi oldu bunu öğrenmem….:):)

tesettürlü bir bayansak vazgeçilmezlerimden dir..almayacağım bi daha desemde hiçbir zaman kendimi tutamam:Pbunlar da pek bi güzelmiş:)selamlar..

sararın koleksiyonunu bende beğendim.teşekkürler paylaşım için:)

Bir Cevap Yazın

