turkuazesarp

AYŞE TÜRBAN TASARIM (Sade Modeller)

Posted on: Mart 24, 2009

Bir okuyucum, profil resimimde ki eşarbımı nasıl yaptığımı sormuş… O eşarbımı söz günümde Ayşe Türban Tasarım’a yaptırmıştım. Ayşe Hanım’la çalışmanın en güzel yanı randevulu çalıştığı için o telaşlı günlerde bir tek sizle ilgilenmesi. Nişan Başımıda kesinlikle oraya yaptırmayı düşünüyorum. Ayrıca şu önemli ayrıntıyı söylemeden geçemeceğim; Ayşe Hanm profesyonel makyaj yapıyor ve kullandığı ürünler m.a.c!
Örnek olarak getirdiğim fotoğrafta ki makyajın aynısını birebir yaptı. Herkeste profesyonel olduğunu ilk bakışta anladı zaten. Böyle özel günlerde yanlış kuaför seçiminden dolayı boya küpüne dönmüş çok kişi gördüm. Gerçekten önemli bir ayrıntı bu da!
Türban Tasarımı denildiğinde İstanbul’da ilk akla gelen yerlerdendir burası zaten. Yani ben en azından öyle biliyorum. İnternette de en çok seçeneği bulabileceğiniz adrestir. Aslında sayfasına baktığımda benim pek tarzım olmayan, şafşatalı çok abartalı şeyler var. Ama zevk meselesi tabiki. Ben her zaman sadelikten yanayım. Böyle özel günlerde abartılmalı tabiki ama çok değil. Önemli olan sadeyken şık olmaktır. Zaten abartarak kafamıza her şeyi doldurarak pek şık olamayız diye düşünüyorum…

Bunlar benim oradan seçtiğim sade ve şık modeller…

Sizinde tavsiye ettiğiniz türban tasarımı yapan yerler varsa yorum kısmına yazmanızı bekliyorum…

16 Yanıt to "AYŞE TÜRBAN TASARIM (Sade Modeller)"

ılk modele bayıldım turunculu olana

hepside birbirinden guzel🙂paylasim icin tesekkurler.hayirli aksamlar🙂

çok güzel gözüküyolar da bizim izmirde bu tarz yer hiç yok desem yeridir tesettürlü bayanlar kendi tarzlarını kendileri yaratıyorbende öyle

Nergis; bencede🙂Kubra; bende en çok o modeli beğendim gerçekten. Rica ederim. Hayırlı akşamlar🙂eviminnuru; dediğin gibi istanbulda bile çok az böle güzel şeyler yapanlar aslında o kadar talep var ama niye bir türlü göremiyorlar bilemiyorum. Umarım kaliteli şeyler yapanlar çoğalır

wawww demek sozlusun, masaallah..Rabbim tamamina erdirsin insaallah :))Bende sadelikten yanayim😉

Ayşe hanım evet🙂 Amin çok teşekkürler. Sevgiler

maalesef nişanımda istanbulda olmadığım için Eskişehirde bulunduğumdan ve eskişehirdede türban tasarım yapan bi kuaför olmadıında çaylak kuaförlerin şaklabanı olmamak için evde arkadaşlarımla sadee broşla kombinli bişiler yaptık bizde ama düğünümde kesinlikle tercihim ayşe türban tasarımdan olucak büyük ihtimal

İnşallah canım. Belki görüşürüz o zaman🙂

gercekten çok güze tasarımlar sana da tesekkur ediyorum canım bu konularda bizi aydınlattıgın için

MERHABA.. MODELLER HARİKA ÇOK GÜZELLER… YAPILIŞLARI HAKKINDA BİRAZ İPUCU VEREBİLİRMİSİNİZ. BEN BURSADA OTURUYORUM. VE BURDAKİ KUAFÖRLER ÇOK ABARTILI TÜRBAN YAPIYORLAR. BUNLARA BAYILDIM. HEM MODERN HEM ÇOK SADE… BİLGİ ALMAK HOŞUMA GİDER TEŞEKKÜRLER…

merhaba ben bloğunuzu yeni keşfettim ve blog listeme hemen ekledim bu tip bloglar fazla yok galiba ben siyah türbanın bağlama şeklini turuncunun ve sarının bağlama şeklini beğendim bunların nasıl yapıldığını anlatırsan çok sevinirim ben başörtü bağlama özürlüsüyümde biraz. bu modelleri yapabilirim gibi geldi

Fikir işçisi öncelikle merhaba🙂 evet bu tarz blog yok denecek kadar az sanırım Türkiye’de🙂 Aslına bakarsan bu modelleri ben yapmadığım için malesef pek fikir veremeyeceğim. Çünkü dediğim gibi bu modellerin hepsi ayşe türban tasarıma ait modeller. Ama ben genelde başörümü normal bağlayıp yanına uyumlu renkte broş takarım. Burda da broşlar kullanırmış genelde. Broşlar gerçekten şık bir hava veriyor. Sadece bunu tavsiye edebilirm sana malesef yardımcı olamadığım için üzgünüm😦

selamün aleyküm ve rahmetullahi ve berekatühü.cümle müslüman alemininin mübarek Ramazan ayinin hayirlar ve hidayetler getirmesine duaciyim insaallah.bence basörtüsünü kardeslerim neden örttügümüzü unutmayalim.elbette dikkat cekmemek icin.ama malesefki bu devirde öyle basörtülüler varki aksine baslarini örttükleri halde dikkat cekiyorlar.dikkat cekici olmak istiyorlar.Allah cümlemizi bu tür insanlardan eylemesin ve bu tür insanlara ve cümlemize hidayet eylesin…

Fatih te bellonanın üstünde lider kuaför var.Güzel modeller var ben ayşe kuaförün modellerini çok sade bulduğum için her zaman lideri tercih ederim(:
Birde floryada bir yer var ama o makyaj konusunda çok başarılı değil. Üstelik internet sitesinde bir çok eşarp bağlama stilleride var.

bu türban dini emri yerine getirme maksadyla mı takılıyor yoksa aksesuar olarak yada saç yapımı ile uğraşmak istmeyen bayanların saçlarını kamufle etmek istemesi nedeniyle mi takılıyor?
he eğer dini açıdan cevabı verilecekse boşa takmayın bence bu şekilde kendinizi daha çekici kılıyorsunuz.dini örtünmenin eminim ki amacı bu değildir.

Bir Cevap Yazın

