turkuazesarp

Aker 2009 Yaz Koleksiyonu

Posted on: Mart 21, 2009

Aker 2009 yaz koleksiyonunu satışa sundu. Bu sene daha çok naturel tonlar kullanılmış. Genelde daha cıvıl cıvıl renkler oluyordu yaz koleksiyonuda… Desenleri daha renkli ve ayrıntılı oluyordu sanki. Aker’in en beğendiğim özelliği kumaş kalitesi, vücuda zarar veren kimyasallar içermemesi…

Ama her zaman ki gibi çeşit seçeneği çok fazla ve kaliteli. Benim en çok tercih ettiğim eşarp markası şahsen. Ayrıca internetten satış imkanı olması da çok güzel bir ayrıcalık. Ama internet sitesinin biraz eksiklikleri var gibi… Renkler çok değişik çıkıyor sitede, pek net değil. Ama kargonun ücretsiz olması süper! Fiyatlar yeni sezonda genelde 75 tl. bakınız: www.akeronline.com

Bir de katologlarında eşarpları modeller şöyle güzelce başlarına bağlasalar da net bir şekilde görsek eşarbın başda nasıl durduğunu, çok sevineceğim yani. Ben kimsede aker bir eşarbı flar olarak bağladığını görmedim veya omuzlarına attığını… Olsa bile heralde eşarpları böyle kullanan müşterileri yüzde %10luk bir kısmını kapsıyordur. Geri kalan %90’lık bir kısmı için katologlarını ona göre oluşturması gerektiğini düşünüyorum. Haksız mıyım?

Neyseki bir tane kafasına dolanmış bir foto buldum. Dolama şeklinde bağlayanlar için örnek olabilir.

19 Yanıt to "Aker 2009 Yaz Koleksiyonu"

aker yine harika seyler tasarlamis.esarplar cok guzel.paylasim icin tesekkurler ve hayirli pazarlar:)

Didem ben de beğendim bu sezonu. Neyseki bi kaç modelde ipek tivil çalışılmış bence ipek tivil kumaş kullanımını arttırmaları iyi olur çünkü daha düzgün ve daha kaliteli duruyorlar.

Bir şey değil kübracım…Gonca bencede tivil kumaş daha düzgün ve kaliteli duruyor..🙂

Çok hoş bir site. Bir çırpıda okudum. Turkuaz tutkunun, canlılığın, fark yaratmanın senin gibi benimde rengim:) Başarılar…

Sayfayı sessiz sessiz takip ediyrum ama bu yazıyı görücne dayanamadım🙂 Aker’den başka eşarp kullanmıyorum ama Akere çok kızıyorum kapalı bir bayan olarak dediğiniz gibi eşarbı her zaman ya flar yada omuza atılmış olarak gösteriyorlar.Akere kaç arkadaş mail attık kapalı bayan olarak biz kullanıyoruz neden bu tarz oluyor çekimleriniz diye sagulsunlar muhattap alıp cevap yazmadılar🙂 Arminenin kataloğuna bakdım ne kadar güzel hep başda kapalı çok sevindim öyle görünce çünkü biz kapalı bayanlar kullanıyoruz.Açık olan bayanlar koca eşarplarımı flar yapcaklar. Hafta sonu eşarp bakmaya gitim (yeni sezonu görünce) dediğiniz gibi internette gördüğüm modellere bakmaya gittim ama çok farklı duramadım bir tane Pier Cardin aldım🙂 Bide şu eşarplar bu kadar pahalı olmasa ne kadar güzel olcak insan almak istiyo ama o kadar para olunca zorlanıyo😦 Sayfanız yazdıklarınız çok güzel ellerinize sağlık. Selam ve Dua ile.

kaan-sevil, çok teşekkür ederim güzel sözlerin için sevgiler.

İlkin o zaman iyiki yazmışım bu haberi çünkü seninle tanışmamı sağladı. :)dimi ama herkes bundan şikayetçi bak sen akere yazmışsın bile cevap vermemişler çok ayıp yani ama alıyoruz işte yinede. Aker duy sesimiziiii🙂 Yeni eşarbını güle güle kullan. hangi desenini aldın merak ettim. İstersen fotosunu çekip yolla paylaşalım sitede🙂 ne dersin? evet ya birde biraz ucuz yapsalar tam süper olucak. yazdıklarımı beğenmene çok sevindim. çok mutlu ettin beni. Sevgiler

Tşk ederim cevabın için Bizi AKER duymaz duymaz eheh🙂 testili bir eşarp var onu aldım . Kaç gündür arkadaşlarda foto istiyor bir kaç bişey aldım indirimden (biz ne alırsak birbirimize fotosunu çekip atarız :)) begenen arkadaş olursa onada alırız. Ben bir çekebilsem annemde makina almayı unutuyorum. İnşallah unutmazsam almayı çekip atarım. Görmemiş gibi olmasın sayfada da var 4643 esmerim her eşarp kolay kolay yakışmıyo Selam ve Dua ile.

ne kadar güzel yapıyorsunuz arkadaşlarınızla valla imrendim doğrusu. baktım modelede çok güzelmiş güle güle kullan ilkin. Hee zaman beklerim. Sevgiler

sa,Verdiginiz bilgiler icin tskler… Ne iyi olmus sakin tonlara gecmeleri. Ben oyle cok renkli tarzda ortuleri begenmiyordum. Ayrica dediginiz gibi ne diye sal olarak bogaza takarak tanitmislar ki. Ortunun modeli tam anlasilmiyor. Lakin paylasimlariniz icin tsk ediyorum. Guzel gunlere… medinem

tasarım mekanı öncelikle hoş geldin. Rica ederim. Sevgiler. Her zaman beklerim…

hoş bir site olmuş:)bence de kapalı bayanlara hitap eden bir markanın modellerinin fular olarak tanıtımını yapması biraz ironik olmuş umarım düzeltirler hatalarını..Sevgiler.

julie, teşekkür ederim.Umarım düzeltirler… Bu arada ben senin sitene ulaşamadım ama neden ki? Sevgiler

Henüz bir blogum yok canım sadece takipteyim çünkü:)Sevgiler

aaa öylemi. Şimdi anladım canım ok

evet bende size katılıyorum..şöyle adam akıllı bir örtüpte mankenlere göstermiyorlar..ben bir kaç kere katalogtan beğendiğim eşarbı görünce şok oldum..fular yapmış kadın,sadece kenarları görünüyo,aşarbı bir çaıyorsun içi bambaşka..aker güzel ürünler sunuyorda,hala algılayamadı fular değil,eşarp ürettiğini:))

akerin bu yaz esarp koleksıyonu harıka faithte gördüm hepsi güzeldi
akerin kataloklarına bende cok kızıyorum hep vakkodan kıskanıyo gıbıme gelıyo :)))

israf bee markali diye bir basörtüye o kadar para verilirmi bir yandan sevab isliyorken öbür yandan günah isliyorsunuz. biz basörtüyü dikkat cekmememiz icin örtüyoz simdiki renklere bakiyomda her ne ararsan var cok dikkat cekici…

aker herzamanki gibi harika tasarımlara imza atmış çok kaliteli görünüyor

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: