turkuazesarp

Vakko 2009 Yaz Koleksiyonu

Posted on: Mart 20, 2009

2009 Yazında benim en sevdiğim renklerden biri olan Pembe ve tonları çok moda… Vakko’da pembenin her tonunu 2009 yaz koleksiyonunda kullanmış.

Hatta morlara kadar giden geniş bir renk kartelası var…
Bunun yanında renk renk çiçekler, başörtüsü desenlerinde yazın olmazsa olmazları!Bu canlı renklerin yanında tercihlerini klasik renklerden kullanmak isteyenler için siyah beyazlarda da çok güzel desenler var…
Bu romantik tonlarıda ayrıca çok sevdim!…
Daha fazlası için : Vakko

8 Yanıt to "Vakko 2009 Yaz Koleksiyonu"

esarp bir harika bende dun bakmistim vakko esarplara paylasim icin tesekkurler:) hayili cumalar

çok güzeller aslında yaza hazırlık yapmak lazım

kubra zeynep; bir şey değil ne demek…eviminnuru ; evet bencede😉

didemcim eşarplar güzel evet ama vakko bir yahudi markası ve bu konuda dikkatli olmamız gerek.yahudiler için müslüman kanı dökmek onların ibadeti. ve geçtiğimiz ay binlerce insanı katlettiler.bizde onların cebine para verip bu katliama ortak oluyoruz. o nedenle yazmak ve uyarmak istedim. vakko doğru bir seçim değil. Allah sorar bunun hesabını.lütfen yanlış anlama.üzüldüğüm için yazdım.anlayacağını umuyorum.sevgiler…

Durucum aslında hakılısın. Bende elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum ama malesef nefsimize yanik düştüğümüz zamanlar oluyor ve başörtü alırken bu konuya dikkat etmiyorum.😦

Durucum aslında hakılısın. Bende elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum ama malesef nefsimize yanik düştüğümüz zamanlar oluyor ve başörtü alırken bu konuya dikkat etmiyorum.😦

Özellikle morlar ve pembeler favorim birde maviler neden yok merak ettim ben maviden asla vazgecememde🙂

dimi? mavi özellikle kotlarla çok uyumlu oluyor..🙂

Bir Cevap Yazın

