turkuazesarp

TÜLİN ŞAHİN BİR HAFTA BOYUNCA NE GİYDİ?

Posted on: Mart 18, 2009

Tülin Şahin’i çok seviyorum. Çok doğal geliyor bana. Birde kitaplarını verdiği önerilerini yaptığı çalışmalarını en çokta çalışkanlığına hayranım resmen… Özellikle yaptığı tasarımlar, dikiş dikmesi bana sempatik gelmesi için yetiyor. Belki duymuşsunuzdur kendisi http://www.tuliss.com/ ‘u kurdu. Bende hemen üye oldum. Her hafta kendisinden moda, güzellik, yiyecek-içecek vs.. konuları hakkında mailler alıyorum. Gerçekten çok özgün ve başarılı bir çalışma olmuş bence.. Sıcak ve samimi bir blog tadında. 🙂 Bende bana bugün gelen bu haftanın mailini sizlerle paylaşmak istedim. Bir hafta boyunca giydiklerini fotoğraflamış! Süper. Aşağıda da görüceksiniz ne kadar üretken olduğunu… 🙂

Arkadaşlar burdan sonrasını sildim. Çünkü mailin altında yazan ”Resim ve yazıların, kaynak gösterilerek dahi, izin alınmadan kullanılması yasaktır.” yazısını daha önce görmemiştim. Şimdi farkedince silmeye karar verdim. Çünkü emeğe saygım var! devamını http://www.tulisss.com’ dan okuyabilirsiniz…

9 Yanıt to "TÜLİN ŞAHİN BİR HAFTA BOYUNCA NE GİYDİ?"

slm ilk defa ziyaret etme şansım oldu bayıldım turkuaz aşığı ama hayatında hiçbiryerinde kullanmamış biriyim sevgiler

saol canım gelmezmiyim gezerken yeni sözlendiğini gördüm mutlu ve huzurlu bir yaşam dilerim canım sevgiler.

Çok saol canım amin inşallah hepimize…

gercektende cok samimi bir siteymis.cok sevdim ozellikle kiyafetler gercekten cok guzel. paylasim icin tesekkurler.

tülin Şahine sen kadar sempatik değilim ben nedensee ,, yalnız 2. resimdeki kıyafetini beğendim rahat ve çok şık duruyo üstünde

Merhabaa!! bizim yaptiklarimizi begendiginize cok sevindim vee bende burayi cok sevdim, civil civil masaallah..Tanistigimiza memnun oldum, gorusmek dilegiyle…

bende çook memnun oldum görüşmek üzeree.. Sevgiler

Bence dogal hali cok guzel cnm hic kendine iskence etme keske bnmkilerde boyle olsa:(

Bir Cevap Yazın

