turkuazesarp

Pembe Nişanlık

Posted on: Mart 12, 2009

Moda illüstrasyonları yazımda eksik çizimlerimi tamamlayıp burada paylaşacağımı yazmıştım… Eksikleri tamamlayabildim mi? HAYIR. Ama eski çizimlerimi yayınlamaya karar verdim. Önce stoktakileri yayınlayayım dedim. Bu pembe elbiseyi geçen sene kursta çizmiştim. Üst kısmı tamamen drape ve kalp yaka, üzerinde ki ayrıntı çizimde pek belli olmadı ama kesinlikle bolero değil… İçerisinde tül çıkıyor ve yaka kısmında da eteklerde ki gibi valon var. Aynı şekilde kolların ucunda da…

Alt eteklerinde ki volanlarını iki çeşit kumaş olarak tasarladım. Güzel bir nişan elbisesi olabilir diye düşünüyorum. Aslında sipariş verdiğim nişan elbisesine benziyor biraz. Zaten çizerken istediğim tasarımdan ilham almıştım. 😉

5 Yanıt to "Pembe Nişanlık"

ben sevdim burayi:)) artik buraliyim insallah, haberi olsun:)

nergiscim her zaman beklerim inşallah daha da güzel olucak!

didemcim bir yorumunda bana çizimlerin hakkında yorum yapmamı rica etmiştin.tonlamaların gayet hoş.sadece kollarda bi sıkıntı var. omuzları daha düz çizmelisin.ellerinide beline koysan daha güzel durur.yada sarkık bırak.sana tavsiyem internetten veya kaynak kitaplardan silüet çizimlerine bol bol bak ve onları çizmeye çalış.çok faydası olacaktır.sevgiler…

Durucum çok teşekkürler, verdiğin tavsiyeler çok işime yarıyacak. Sevgiler

cizimlerini merak edip baktim.cok güzel bu özellikle rengi.kendi hayatimda türban takmam cevremdede yok ama bu elbiseni gercekten begendim.bence cizmeye devam etmelisin cok özgün tasarimlar yaratabilirsin.türban konusunda inancına son derece saygılıyım =) umarım kötü niyetle anlamazsın bunu gercekten icimden gelen bir yorumdu inancını kücümsedigimden asla degil laf sokmus gibide anlamanı asla istemem oldugun yolda devam et ama cizmeye de !=)

Bir Cevap Yazın

