turkuazesarp

Yüzük Kutusu

Posted on: Mart 9, 2009

Bu yüzük kutuları süper romantik ve orjinal bir fikir. Söz nişan, düğün törenleri için ideal!.. Aynı zamanda evlenme teklifleri için de!….

Ben nişan için konseptime uygun renklerde yaptırmayı düşünüyorum🙂 (belki de kendim yaparım) Evet her şeyi süsleyelim!…

Bunu etsy‘de bir bayan yapmış ama kolayca yapılabilir… Biraz kumaş parçası, biraz tül, biraz dantel, silikon tabanca ve biraz da hayal gücü tabi…

Yuvarlak isteyenler için buda hoş bir fikir…

Kalp formuda hoş olabilir…

4 Yanıt to "Yüzük Kutusu"

hmm hoş fikir.ben de çantalarımı koymak için büyüklerinden yapsam mı)))astarı yüzünden feci olur gerçi))

yuvarlak daha hoşmuş didemcim , ben daha çok onu beğendim , bu arada sanki uzun süredir blogun kapalıydıı engelliydii yeni mi açtın bugün tevafuken gördüüm , bende listemden silmiştiim yeniden hemen ekliyorum döndüğüne çook sevindiim bu arada bende http://nnevv.blogspot.com uma geri döndüüm sevgilerr

Nevcim evet kapalıydı malesef ama son hız döndüm inşallah🙂 teşekkür ederim. Bende hemen giriyorum blogunu ziyerete…

Bir Cevap Yazın

