turkuazesarp

moda illüstrasyonu

Posted on: Mart 7, 2009

Böyle güzel çalışmalar yapmayı çok istiyorum ama şu anda malesef bu tarz çizimler için daha çok eksiğim var. Şu sıralar zaten hiç çizim yapamıyorum, ancak böle şahaserlere bakıp iç geçiriyorum! Ama şevkimde artmıyo değil, yarın ilk işim eksik çizimlerimi tamamlamak!
Sizlerlede paylaşacağım artık çizimlerimi. Gerçi ”pembe elbise çizimimi” yayınlamıştım ama malesef fotoğrafı akşam çektiğim için çok kötü çıkmıştı onuda en kısa zamanda değiştirmeliyim!
Demek ki yapılacak çok iş var!
Kaynak ve daha güzelleri için : tık tık

3 Yanıt to "moda illüstrasyonu"

Bende böyle izmek istiyorum ama hiç yetenegim yok. İllaki yetenek mi olması gerekiyor ki? Kucuklugumden beri böyle izim yapmak istemişimdir. Seninkileride dört gözle bekliyorum🙂

ilüstrasyonlar çok güzel. bilgisayar ortamında olunca çok daha parlak oluyorlar. ben bilgisayarda hiç denemedim. elle çizmek daha çok hoşuma gidiyor. bu ilüstrasyonlardan özellikle pembe etekli olanı beğendim.

ne zayııf kızlar bunlarr🙂 umarım en kısa zamanda işlerini yola koyupp bu tarz çizimlerde senide görürüz

Bir Cevap Yazın

