turkuazesarp

Chanel Eşarp

Posted on: Mart 6, 2009

Farklı bir eşarp bağlama stili !

4 Yanıt to "Chanel Eşarp"

İade-i ziyarete geldim. Daha önce linki tıklamıştım ama izin gerek diyordu. İzin aldım mı demek oluyor hemen girebilmem, yoksa genele açtınız mı blogu?Blogum için yazdığınız güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim. Çok memnun oldum.Blogunuzu henüz incelemedim, okudukça yorum yazarım. Sevgiler…Sibel

teşekkür ederim. Evet blogu genele açtım. Bende teşekkür ederi her zaman beklerim. Sevgiler

mısırdada bayanların bağlama şekli bu tarz , kafalarında dolandırıyolar dolamaları bende çok beğenmiştim ama beceremedim🙂 ama eminim oraya gittiğimde uğraşırsam yapabilirim :d yalnız sorun şu kii bu şekilde bağlayınca boyun açık kalıyo ve her seferinde boğazlı badi giymek zorundamı kalıcaz ?:/

O zaman bizede oradan bayanların ve senin bağlama şekillerinin fotolarını gönderirsin inşallah canım🙂

Bir Cevap Yazın

