turkuazesarp

pembe elbise çizimim :)

Posted on: Ocak 12, 2009

aslında kendisi çok daha güzel ve alımlıdır. Ama fotoğrafı gece çekmişdim ve makinamla değil ceple, o nedenle böyle oldu. tekrar çekmeye de üşenince, olduğundan kötü çıktı ama fikir olsun diye yinede sizlerle paylaşmak istedim. nişan kıyafeti olarak düşünülebilir. Ben tasarlarken farklı bir amaçla tasarlamıştım gerçi….

not: geçen sene stilistlistlik kursunda çizmiştim…

tatlı rüyalar🙂

2 Yanıt to "pembe elbise çizimim :)"

Guzel olmus. hayran kaliim boyle cizim yapabilenlere🙂 Bu renkpembeyi sevmem pek ama baska renk olabilir🙂 Ellerine saglik

🙂 pembişş pembişş

Bir Cevap Yazın

