turkuazesarp

Kar Tanesi Pırlanta Kolyeler

Posted on: Ocak 9, 2009

Dışarıda kar yağışını izlerken aklıma zen pırlantada gördüğüm bu kar tanesi pırlantalar geldi aklıma…
Fiyatları: 300 lira ile 1000 lira arası değişiyor..
Ben en çok en alttakini beğendim!…
5 Yanıt to "Kar Tanesi Pırlanta Kolyeler"

Merhaba, blogunla tanistigim icin cok mmenunum, cunku cok ilgimui cekti gercekten 🙂 Harika bir blog, cok begendim. Takipcinim insallah : ) Bu arada sözünüz hayirli olsun, allah tammaina erdirsin insallah 🙂

Gelin ayşecim inşallah, her ikisi içinde… siteme uğradığın için çok teşekkür ederim.. Her zaman beklerim. Sevgiler

bende en üsttekini beğendiim

nevincim oda çok tatlı. Ben sana yorum yazamıyorum ama nedeen?….

artıık yazabiliyosuuuuuuun 🙂

Bir Cevap Yazın

