turkuazesarp

”en değerli söz”

Posted on: Aralık 7, 2008

Turkuaz Eşarp yazarı geçen haftalarda blogunun epey ihmal etti. Bunun için haklı bir sebebi vardı tabi. Tatlı bir Telaş !.. Ama bu geçen zaman içinde blogunuda unutmadı ve bu koşturmacada bloga koymak içinde özel fotoğraflar çekti (rdi)!..

Geçen hafta bu zamanlar yani 30.Kasım.2008 Pazar akşamı Sözlendim!..

Kıyafetim Turkuaz Eşarp Yazarına yakışır bir şekilde Turkuaz Rengiydi… Doğal olarak süslemelerde herşeyi turkuaz olarak seçmeye çalıştım, ayakkabılarım parlak gümüştü bazı aksesuarlarda da gümüş rengi kullandım. Kelebekler ve fiyonklarda süslemelerde yerini aldı 🙂

Elbisemin önünde kurdele onun üstündede boncuklarla işlenmiş bir kelebek vardı, aynı kelebekten birde eşarbımda…

Yüzük Yastığı

Aslında yazacak çok şey var ama ben bayram öncesi sadece fotoğrafları paylaşmak istedim. Ayrıntılar bayramdan sonra inşallah.


Tüm detayları bana ait olan ”Söz Sofrası”.

Kıyafet, türban ve detaylarla ilgili soru sormak isterseniz yoruma yazabilirsiniz en kısa sürede cevaplayacağım…

Sevgiler…

7 Yanıt to "”en değerli söz”"

hımm keşkee bi kaç hafta önce keşfetmiş olsaydım blogunu eşarbım hususunda fikir alabilirdim … Birden kendimi gördüm tepsi pasta gondol peçete çikolatalar dahil mavi olmalı dedim ve her ayrıntıyı bende maviyle tamamladım , elbisem hariç 🙂

Kiyafetine ve yastiga bayildimmm, Turkuaz benim de çok sevdigim bi renk, her$ey çok çok güzel olmu$ 🙂 Allah olmayanlara da nasip etsin 😛

Nevinciğim; evet keşke öyle olsaydı 🙂 aynen bende öyle diyorum zaten… Evet her ayrıntı turkuazdı bende.. Benimde çiçek ve çikolatam diildi ama erkek tarafı getirdiği için 🙂 İztanbul; çok teşekkür ederiim. darısı başına canıım

Hayirli ugurlu olsun 🙂Turkuaz rengini bende cok severim 🙂

Gerçekten çok hoş bir blog olmuş. Hayattaki en önemli adımı atmışsın,bundan sonrada güzel hayallerini gerçekleştirmen aynı güzelliklerle devam eder.Tebrik ederim.

Elbisenizi nerden aldığını sorabilir miyim? 🙂 Bende abimin kınagecesinde böyle bir şey düşünüyorum:)

elif tasarimi bana ait elbisenin ozel dikim

Bir Cevap Yazın

