turkuazesarp

Başörtüsü için tek taş iğne !

Posted on: Kasım 18, 2008

Firdevs Eşarp markası, başörtüsü iğnelerine yeni bir boyut kazandırmış. Genelde kullanılan plastik uçlu toplu iğneler yerine böyle taşlı bir iğne üretmiş. Ben denemedim daha doğrusa almadım ama alırsan heralde özel günlerde takarım ancak🙂 Bu iğne, hem eşarbı deforme etmiyor hem de farklı renkleri mevcutmuş..

Bilgi için: 0212 416 38 20 ve http://www.firdevs.com.tr/

5 Yanıt to "Başörtüsü için tek taş iğne !"

firdevsin saten bonesini kullanışlı buluyorum , akerinkinin aksine kafamı sarıp sarmalıyo potlukta oluşturmuyo , iğneleride gördüm bi kaç yerde ama bana çok kokoş işi geldi bilmiyorum zamanla takar mıyım ?

Evet biras kokoş. ama ben çok sevdiim.. hatta aldım bile yaa.. Saten boneleride ben genelde özel günlerde takıyorum🙂

Bende böyle degisik esarp igneleri seviyorum ama hic görmedim buralarda, Türkiye’den bakarim artik gidince:)

Ben bu yaz aldm bir kac renginden taslari bana gore cok buyuk olmadigi icin hos duruyorlar ve kullanislilarda🙂

Ben bu yaz aldm bir kac renginden taslari bana gore cok buyuk olmadigi icin hos duruyorlar ve kullanislilarda🙂

Bir Cevap Yazın

