turkuazesarp

Kurdeleli Bilezik :)

Posted on: Kasım 8, 2008

Sanırım craft/el iş, el yapımı Türkiye’de Derya Baykal sayesinde bu kadar tutuldu ve sevildi..
Dantellerin, örgülerin değeri daha bir arttı son zamanlarda.
Bunun yanı sıra el yapımı ürünlerde tutulmaya başladı. Hatta kadınların yaptıklarıyla kendilerine güvenleri arttı. Ne kadar güzel..
Kim ne derse desin bence bu işte Derya Baykal’ın çok büyük bir emeği var. Çünkü o saçma sapan, seviyesiz kadın programlarından artık bıktı herkes.
Bu program çok güzel bir alternatif olmuş. Her ne kadar ben tv izlememek için büyük bir çaba sarfetsemde gördüğüm kadarıyla en seviyeli programlardan biri bu.
Bir şeyler üretmek kadar güzel bir şey varmı? Kadınlarımız malesef çok yanlış yönlendiriliyor.
Neyse gelelim konumuza. Benim Craf/el yapımı ürünlere ilgim ise internette yabancı craft sitelerini keşfetmemle oldu.
Daha sonra Türkiye’de de çok mağrifetli hanımlarımız olduğunuda gördüm tabi.
He bu konuda bir meziyetin varmı derseniz. MALESEF.
Ama öğrenmeyi çok istiyorum. İşte bu bilezikte yine bir çok sitede yapılışını gördükten sonra benim yapmayı düşünmemle ablamın yaptığını görüp aa yaptınmı ne güzel olmuş dememle ortaya çıkmıştır. Ay saçma bir cümle oldu galiba. Ablam yaptı yani ben yapana kadar🙂 ama benim malzemelerimi istememsinden anlamalıydım yapacağını. Çünkü oda görmüştü çok beğenmişti.
Her neyse…

Gelelim bileziğin yapılışına çok basit.
Bu tatlı bileziği yapmamız için gerekli malzemeler:
* 1 adet tahta bilezik
* yapıştırıcı ve kurdeleler
Tahta bileziğe yapıştırıcıyı sürüp, daha sonra kurdeleyi dikey olarak bileziğe sarıyorsunuz.
Kurumasını bekliyorsunuz.
En son olarak isterseniz üzerine organze tül kurdeleden bir fiyonk yapabilirsiniz.
O zaman böyle daha şirin oluyor bence.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: