turkuazesarp

Tesettürlüler İçin Saç Bakımı

Posted on: Kasım 6, 2008

Başlığı görünce tesettürlülerin saç bakımıdamı farklı oluyormuş diyebilirsiniz belki ama her ne kadar saçlarımız dışarıda kapalıda olsa hiç birimiz saçlarımızın dökülmesini ve kel kalmayı istemeyiz.

Saçlarımızı sıkıca toplayıp, hem boneyle hemde başörtüsüyle kapattığımızdan uzun süre havasız kalmaktadır. Bu yüzden saçlarımıza çok daha fazla dikkat etmeliyiz.

Ben saçlarıma bakım olarak haftada bir gün;

Badem yağı

ve

Susam Yağını karıştırarak saç diplerime ve saç uçlarımı sürüp, sıcak havluyla sarıp 1 saat bekletiyorum, daha sonrada saç tipime göre şampuan ve saç kremi ile yıkayıp, duruluyorum.

İsterseniz bu karışımın içine bepanten ve e vitamini ampülü ekleyebilirsiniz.

Bunun dışında saçımızın hava alması için her gün taramanızı, saç derinize parmaklarınızla masaj yapmanızı ve saçlarınızı açıp uyumanızı tavsiye ederim.

Ben bizzat deneyerek bu yöntemlerin işe yaradığını gördüm.

Bir Cevap Yazın

