turkuazesarp

Farklı Esarp Arayanlar Için…

Posted on: Kasım 1, 2008

valentino
Louıs Vuitton

Türkiye’de kaliteli ipek eşarp denildiğinde ilk akla gelen marka sanırım Aker ve Vakko eşarpdır.

Bir de yine Aker’in distribütörlüğünde satılan Pierre Cardin.
Böyle olunca da hemen hemen herkeste (bende dahil:) aynı tür eşarpları görmek mümkün.
Neyse ki yine Aker geçen sene Cacharel Eşarpı Türkiye’ye getirdi de biraz olsun çeşitlilik arttı…
Ama bunların dışında da günümüzde özellikle çalışan bayanlar farklı eşarp kumaşları ve desenleri tercih ediyorlar.
Bunun içinde Fransız ve İtalyan marka eşarplara yöneliyorlar.
Ama tabi fiyatlar sözünü ettiğim diğer eşarp fiyatlarıyla aynı olmuyor.
Minimum 200 lira’dan başlayan bu eşarpları www.gittigidiyor.com ‘dan çok daha ucuza alabiliceğimi keşfettim geçenlerde.
Sizlerlede paylaşmak istedim.

Ben en çok Gucci‘nin bu modelini beğendim.Hemen hemen her rengi var.
hermes kelebekli eşarp
Kelebekleri çoook seviyorum…
hermes logolu eşarp
gucci twill kumalı eşarp
Fotoğraftakiler ise en beğendiklerim. Ama daha bir çok model, marka, desen ve kumaş çeşitleri var…

6 Yanıt to "Farklı Esarp Arayanlar Için…"

Merhaba blogunuzdaki mavi arabalı eşarbı satan gg üyesi Lady_nur adlı satıcıyım.. yaklaşık 1000 tane eşarp içerisinden benim satmakta oldugum eşarbı seçmenize ve blogunuzda tavsiye etmenize çok memnun oldum.. benim blogum ise nurhansoyturk.blogspot.com mailim nurhansoyturk@yahoo.com ayrıca İtalyadan gelen original marka eşarplarım da var.. Hermes, Ferregamo, Longchamp, Valentino, Nina Ricci, Emilio Pucci, Kenzo, Marima Deste ve ayrıca Vismara eşarplarım sizin de blogunuzda yer verdiginiz el yapımı/el boyaması cicili bicili eşarplarım var.. ilginize teşekkür ederim.. Desteginizi beklerim.. son olarak da Çin malı eşarplara servet ödemeyin o kadar ödeyecekseniz üzerine az daha ekleyip bizzat kendi markasını kalitesiyle alın derim.. hayırlı günler..

s.aleyküm,bahsi geçen hermes markalı eşarplarda genelde hayvan figürleri oluyor ve eşarbın kullanım mantığına uygun bir durum değil,iyi günler…

didemciğim ya bloğuna bayıldım ama nedense sana attığım mailler gelmıyor cok zevklısın bu senı gorunce kendımı gormus gıbı oluyorum benı elestırıırllerdı aa ne kadar ayrıntıya ınıyorsun dıye ama zevk ve farklılık farklı seyler olusturma tammaen ayrıntılarda gızlı canım ya sana baska nasıl ulasabılırım maillerım gelmıyo hoscakal

Çiçekcim sen yorum kısmına bana mail adresini bırak ben yayınlamam yorumu sadece kendim bakarım ordan sana mail atarım özel adresimden olur mu

Biobellindanın Ecre markasıyla çıkardığı başörtüler var. Tasarımları kendilerine özgü. ben tekstil ve eşarpta çok bilgili değilim ama seminerde dinlediğim ve bu işten iyi anlayanların iddiası saf ipek olduğu piyasadaki aynı kalite çok iyi marka addedilen ürünlerden çok daha ucuz olduğu iddia ediliyor. Tabi beni ilgilendiren tarafı yerli olması.Taktığımız örtünün bile ithal olması bana trajikomik geldi bu sebeple paylaşmak istedim

ben de adsız rumuzlu arkadaşın bahsettiği biobellindanın ürettiği ecre markalı %100 ipek, twil eşarplardan satıyorum. bu bir yerli marka.hiç bir kimyasal içermeyen tamamen doğal bu eşarplar, farklı renk ve desenleriyle de göz dolduruyor.neden kendi yerli sermayemiz dururken yabancı sermayeye katkıda bulunalım.fiyatları da aynı kalitedeki diğer markalardan çok daha uygun.bence en önemli özelliği de yerli ve doğal ürünler olması.resimlerini gönderebilirim.

Bir Cevap Yazın

