turkuazesarp

Tesettürlü Şık Gelinlikler İçin….

Posted on: Ekim 31, 2008

Evet, fotoğraftaki gelinlikler tesettürlü değil amaa…

İnternette ne kadar araştırma yaptıysam, malesef ”şahane” diyebileceğim tesettürlü bir gelinliğe rastlamadım.
Sanki tesettürlü gelinlik denildiğinde illa ki bir absürdlük olmalı. Oysaki genelde özel dikilen gelinlikler çok şık olabilir.
Hele gelinlikte bolero kullanımını bir türlü anlamıyorum düşünsenize zaten başımızda türban var, onun üzerinde duvak kullanıyoruz, gelinliğin kendisi üzerine birde bolero kat kat bir görüntü oluşuyor ve hiç hoş durmuyor.
Tabi ki zevk meselesi ama genelde artık bu tarz demode olmaya başladı. Benden söylemesi.
Bu aralar gelinliklerde ki son trend; üst bedende belden 15cm aşağıda başlayan, tek parça ve arkası uzun kuyruklu olan modeller moda.. Tabiki fransız dantelli, sworoski taşlarla işlenmiş ve yandan drapelerde son derece revaçta…
Tesettürlü şık gelinlikler için ilham kaynağı olması açısından bu sitede çok şahane modeller var benim favorilerim fotoğraftakiler..
Ama sürekli güncellenen bir site ve favoriler değişebilir…

2 Yanıt to "Tesettürlü Şık Gelinlikler İçin…."

evett yaa şu dolera konusunu okuyunca kendimi gördüüm .. hihi nişanlığımı alırken interntten öyle çok araştırma yaptım ki tek doğru düzgün kıyafet bulamadım hep klasik ekbir elbiseleri ve aynen senind ediğin gibide boleraya illet oluyorum , nereye gitsem bunu kapatamaz mıyız ? kol yapamaz mıyız ? zaten ona uygun bolera veriyoruz biz , bu bolerayı kim keşfettiyse gözüme görünmesin , o dereceydim , aynen gelinliklerde öyle ve dediğin gbii bende hiç yakıştırmıyorum elbise ve gelinliklerde bolerayı, hele o internetteki tesettürlü gelinlikler kısmına hiç değinmeyin , bir çok açık gelinlikleri topladım üst ve etekleri kendimce bişiler çiziyorum düşünüyorum nişanlıklarımı istediğim gibi yaptırdım sıra gelinlikte🙂

Nevincm sende bu konuda çok dolusun demek🙂 İnşallah gelinliğin içine sindiği gibi çok güzel olur…

Bir Cevap Yazın

