turkuazesarp

MANDALİNA RENGİ

Posted on: Ekim 29, 2008

Sonbahar geldi, kışa doğru hızlı adımlarla ilerliyoruz. Zaman çok hızlı akıyor çünkü.
Sonbaharın en sevdiğim yanı mandalinaların çıkması 🙂 bu yüzden bu rengi sonbahar rengi olarak görüyorum ben.
Turuncu rengine çok mesafeliyimdir aslında.
Mesela turuncu bir etek giydiğimi düşünemiyorum.
O yüzden bu rengi sadece aksesuarlarda kullanırım.
Ben her ne kadar turuncuyu mandalina ile özdeşleştirsemde genelde turuncu portakal rengi olarak tabir edilir.
Ama ben böyle demeyi daha çok seviyorum.
İşte mandalina renkli aksesuarlarla yaptığım kombin…

Bir Cevap Yazın

