turkuazesarp

TURKUAZ EŞARP VE YAZARI HAKKINDA

Posted on: Ekim 28, 2008

Aslında bu blogu sadece tesettür/türban/başörtüsü modası ile ilgili fikirleri paylaşma ortamı olarak düşünüp yola koyuldum.

Yalnız daha sonra bu fikirlerin yanında tesettürlü/türbanlı/başörtülü genç bir bayan olarak, fikirlerimizi paylaşabileceğimiz, birbirimize öneri sunabileceğimiz, önerilerimizi değerlendirip, burada yaınlayacağımız bir ortam oluşturmak istedim.

İçerisinde düğün/evlilik hazırlıklarından, gündelik yaşamamıza kadar her şey olsun istedim.

Tabiki özellikle moda ağırlıklı olmakla beraber içerisinde dekorasyon, güzellik, tasarım vs.. gibi konuları işlemeye çalışacağım, bunlarla ilgili bilgileri paylaşacağım.

Sizlerden de bu konularla ilgili her türlü bilgiyi dört gözle bekliyorum. Sizin gönderdiğiniz verileride sitede bir başlık altında toplayacağım.

Bir de burayı sadece başörtülüler takip edebilir diye kesinlikle bir ayrımımız yok tabiki herkese, her düşünceye saygılı bir ortam burası.

Sadece hayatlarında bazı şeyleri aynı yapan, beklentileri bir noktada aynı olan insanlarla bir nevi fikir alışverişi yapılan bir site istediğim ve tabiki herkese yardımcı olabilmek elimden geldiği kadar.

. . .

Neden Turkuaz Eşarp derseniz; Çünkü, turkuaz rengini çok seviyorum ve turkuaz rengi genelde Türk rengi olarak bilindiği için bu ismi tercih ettim.
Peki bu siteyi kim hazırlıyor derseniz;
Turkuaz Eşarp Yazarı Hakkında;

Didem Gül. 20 yaşında, İstanbul doğumlu ve İstanbul’da yaşıyor.

Üniversitede halkla ilişkiler ve reklamcılık bölümünü okuduktan sonra hobisi olan bir merakını işi haline dönüştürdü ve kendi işimi yapıyor. Bu işini her ne kadar severek yapıyorsada modaya olan ilgisinden dolayı moda tasarımcılığı yapmak hayallerimin en üst sıralarında yer alıyor.

Lise yıllarımdan beri hep moda ile ilgili bir şeyler yapmak istiyordu. En çok istediği şey ise kendi tesettür markasını oluşturmak.

Bunun için çok çalışması gerektiğini biliyor. Şu ana kadar bunun için bir yıllık stilistlik eğitimi aldı.

Çok profesyonel olmasamda çizimler yapıyor, özellikle tesettür abiye kıyafet çizimleri yapmayı çok seviyor.

Markalaşma, moda, kumaş, dekorasyon, tasarım, organizasyon konularıyla ilgileniyor.

İleride kıyafetlerimi çizip, biçip, dikmek, hatta başkalarına da giydirmek istiyor…

Bunun içinde cici bir butiğe sahip olma hayali içinde bu blogda sizlerle moda ile ilgili bildikleri ve sevdiklerini paylaşıyor…

Moda dışında, Türk Kahvesini, çikolatayı, pasta yapmayı, minik hediyelerle sevdiklerimi mutlu etmeyi,

muffinleri, cupcakeleri, kurabiyeleri,
boğazı, huzurlu yerleri,fotoğraf çekmeyi, romantik stili, kelebekleri, kişisel gelişim, iletişim, aile kitaplarını, kedileri çok seviyor.

Fıstık adında bir kedim var onuda çok seviyorum.
Site ile ilgili öneri ve yorumlarınız bekliyorum.

Beraber paylaşalım, yazışalım, öğrenelim…

11 Yanıt to "TURKUAZ EŞARP VE YAZARI HAKKINDA"

Selam Adım Nevin , 20 yaşındayım geçen hafta nişanlandım … gerçi gizli takipçim olarak bunları biliyosun sanırım … Erken mi diye düşünürken yaşıtım bi nişanlı arkadaşla tanıştım ve bloguna şöyle bi gezdirince ortak yönlerimizin ne kadar çok olduğuna dikkat çektiim , sevindiim , hayırlı olsun blogun ve nişanınn , görüşmek üzere🙂

canım böyle bir site açtığın için tesekkur ediyorum.umarım hayallerini gercekleştirisin.blogun hayırlı ugurlu olsun

Merhaba Didem, site çalışmaların da sen de çok cicisiniz, ben tesettürlü olmadığım halde incelemekten gözümü alamadım🙂 Bugün saten siyah fon üzerine beyaz kırmızı çizgilerle yaprak görünümlü kumaş aldım, gelinime tesettüre uygun bir elbise modeli ararken de çizimine rastladım, yarın terziye gidiyoruz inşallah bakalım nasıl olucak, iyi çalışmalar canım😉

merhaba Didem; ihracat firmasında 24 yaşında tesettürlü bir bayan olacak çalışmaktayım öcelikle seni tebrik ederim piyasada genç, dinamik tesettürlü bayanlara hitap eden markalar olmamakla birlikte böyle bir siteninde varlıgı eksikti… bu portalda yeni fikirlerle ve yeni arkadaşlarla tanışmak dilegimle Saliha…

selamnalykm sayfanzı çk beğendm daha çk resm olmalı bende tesettürlym sayfanzdan faydalanmak isti yorum

SLM BEN YENİ FARKETTİM BURAYI AMA SÜREKLİ TAKİP EDİYORUM VE SÖZ ELBİSENE BAYILDIM NİŞANIM EVDE OLUCAK VE SÖZLÜM TURKUAZ RENGİNİ BANA ÇOK YAKIŞTIRIYOR GİYDİĞİM GÜN ÇOK FARKLI DAVRANIYOR😀 TAM RESMİNİ GÖNDEREBİLİR MİSİN YA DA ALABİLCEĞİM BİR YER VARMI

ben türban tasarım kursuna gittim ve evimde şu an hertürlü aksesuar ve malzememle türban tasrım yapıyorum .aklınıza gelebilecek her modeli yapıyorum.ve daha uygun fiyatla..bana ulaşmak isteyen beni bu numaradan aryabilir..
cep:0539 967 08 38

ben türban tasarım kursuna gitiim evimde hertürlü aksesuar ve malzememle daha uygun fiyata aklınıza gelebilecek hertürlü modeli yapıyorum bana ulaşmak isteyen 0539 967 08 38 nolu numaradn ulaşabilr..

ben türban tasarım kursuna gitiim evimde hertürlü aksesuar ve malzememle daha uygun fiyata aklınıza gelebilecek hertürlü modeli yapıyorum bana ulaşmak isteyen 0539 967 08 38 nolu numaradn ulaşabilr..

slm, ben 21 yasindayim, evliyim bir kizim var 2,5 yasinda. burda görüyorum yeni nisanlanmis yada evlenmis. galiba ben biraz erken davranmisim :)didem blog un cok ho$,ayni seylere tekrar tekrar bakiyorum. tesettür modasiyla ilgili biseyler yapilmasi cok güzel bence. klasik seylerden cikmak gerek artik diye düsünüyorum, daha renkli $ik seyler görmek istiyorum tesettürlü bayanlarda.

merhaba sitenizi siyah sik bir türban araken buldum ve çok hoşuma gitti hazırlamış olduğunuz kombin kıyafetlere bayıldım bu bende böyle şık şeyler istiyorum yazın olacak bir düğün için böyle şık kıyafetleri nerden bulabilirim teşekkürler

Bir Cevap Yazın

