turkuazesarp

PIERRE CARDİN MONOGRAMLI ÇANTA VE EŞARP

Posted on: Mayıs 5, 2010

Pierre Cardin’in Logolu Eşarp ve Çantalarını geçen seneden beri çok beğeniyorum ve sizinle paylaşmak istiyordum. Kısmet bugüneymiş :)

Her ne kadar blogumun adı Turkuaz Eşarp olsa da favori rengimin Pembe olduğunu artık herkes biliyor. :))

Pierre Cardin’in bu pembe çantasını gördüğümden beri istiyordum ama malesef bütçesi beni biraz aştığından bir türlü alamamıştım geçen yaz.

Kışın da pembe üretilmediği için hayallerim bu yaza kalmıştı! Taaa ki geçen ay canım anneciğim bana alana kadar. Hemde yanında cüzdanı ve eşarbıyla…

Hemde hiç beklemediğim bir anda bana süpriz yaparak bir akşam elinde bunlarla geldi, önce eşarbı, sonra cüzdanı ve sonrada çantayı verdi. :)))

Nasıl mutlu oldum anlatamam! Ona burdan bir kez daha sonsuz teşekkürler ve öpücükler!

Hatta yanında bonesini ve Firdevs Tek taş İğnelerini bile almış. Ne kadar düşünceli :)))

Uzun zamandan beri ilk defa bu kadar mutlu oldum bu hediyeleri alınca. Hem istediğim, hem beğendiğim bir hediye oldu hemde ben alamadım diye düşünüp alıp bana süpriz yapması beni çok mutlu ettiği için iki kat sevindim :)))

Şimdi bunları kullanmaya kıyamıyorum o ayrı ;)

Evet anne olmak böyle bir şey demekki ….

Siz de benim kadar beğendiniz mi ? :)

31 Yanıt to "PIERRE CARDİN MONOGRAMLI ÇANTA VE EŞARP"

Çok teşekkür ederim. İnşallah :)

Beğenmek ne kelime bayıldım… Bugün aker mağazasında gördüm renk renk vardı ve fiyatlarıda baya tuzluydu… acaba annem okurda banada alırmı bunlardan :)))

evet malesef birazcık öyle bende o yüzden alamamıştım zaten. İnşallah alır diyim :)))

YAVRİİİİ TAMDA BÖYLE BİR HAFTADA G,RD,N YANİ BI POSTU:)TERSİ OLMUŞ GÜZELİM SENİN ANNENE ALMAN GEREKMEMİYDİ :D

ÇOK ŞIK HAYATIM ANNECİĞİNİN YÜREĞİNE SAĞLIK,KESESİNE BERKET EMİNİM ÇOK YAKIŞICAKTIR..BEYAZ GÖLMLEKLE ŞÖYLE GÜZEL BİR KOMBİN YAPARSIN ARTIK …

rengi çok tatlıymış…güle güle kullanın..
ben de bu aralar istiyorum bu renklerde bir çanta
ama açık renklere nedense pek cesaret edemiyorum…

o yüzden geçen gün yine bilmem kaçıncı lacivert çantamı aldım :)

ancak bana da birisi hediye etmeli ki,açık tonlara ilk adımımı atıyım :)

dido, bu ciciler alınırken annemle birlikteydim, gerçekten güzel bir süpriz oldu sana:)) bu alışverişimizin yanında satıcı bayanlara bone ve iğneyi hediye etmelerini rica eden bendim bu arada:)

Didemcim çok tatlılar bende de siyahı var çanta eşarp takımı severek kullanıyorum :) Sende güzel günlerde kullan inşallah :)

Didemcim, oyle guzeller ki her biri… ic gecirdim birden benim de olsa keske diye :))) Renk zaten super, gule gule hayirli gunlerde kullan :)

canım çok şık ve güzeller güle güle kullan sevgiler…

*Sevecencim; çok haklısın ben şimdi anneler gününde anneme ne alıcağım acaba. Gerçi bir şey aldım amam bakalım artık :)

*Annem dikti ben giydim; çok teşekkür ederim. Ban açık renk çantaları çok seviyorum. Özellikle beyazı :)

*Ablacım çok teşekkür ederim. Çok iyi yapmışsın..

*Eylülcüm saol. Sende güle güle kullan..

*edb'cim çok teşekkürler.

Beğenmenize çok sevindim kızlar…

*Cansudere; Çok teşekkür ederim

canım güle güle kullan ıyı gunlerde
bende de gümüş rengı var çok kullanışlı

burdan anneme sesleniyorum nasıl duyacaksa ben de süpürizz hedaye isteyommm anacımmmm:)))))
çok güzel iyi günlerde kullan arkadaşım…

çok harikalar. Bende kışın morlarına takmıştım ama eşarbı koyu durdu sonradan çantayı almaktan da vazgeçtim. Amaa çok beğenmiştim…
Senkiler de çok tatlı güle güle kullan…

bayildim süperler.. bende istiyorum.. fiyatini sorabilirmiyim aceba? güle güle kullan canim

ne guzel didemcim.hep mutlu gunlerinde kullan. bütün kizlar kiskandik yani ;DDDD
bende istiyoooorum ;)
sevgiler.

tam anlamıyla bayıldım canım…çok çok güzel.güle güle ve iyi günlerde kullan inşaallah…ayyy süpppeeeerrrr :)))

Didem annene teyze diyebilirmiyim benim teyzem olurmu :)güle güle kullan bende çok beğeniyorum bu çantaları inş darısı bizlere :)
Benim annemde benim almak istediğim şeyleri benden habersiz alır canım benim kendinden çok bana almaya çalışır evlenip barklandığım halde :)

çantaya bayıldımmm bendeeee istiyorummmmmmm :P

çok güzelmiş didemciğim iyi günlerde kullan bendede kahve ve grisi var, bu tonlardada beğendim bi tanede de de işte niye bunları biraz uygun yapmazlar :) niye ama ya niyee:)

ay bayıldım ay öldüm bittim renge bak yaaaaa

muhteşem
bayıldım fiyatı hakkında bilgi alabilirmiyiz burdan iç geçirmekle kalmak istemıyorm ama bütcemizide aşan bişeyse çok üzülücem kesin
güle güle kullan canım…

senden bi ricam olacak eşarplarım bölümünde hermes markalı eşarplı resmın var arkadan çok güzel gorünüyo ben bağlayınca sanki öyle durmuyo acaba yanlış yaptığım bişeymı var bi tarif edersen çom sevınırm ayrıca daha fazla resımde eklersen bizi çok mutlu edersın senı sureklı takıp edıyorm ve çok beğenıyorum….

* kiraze çok teşekkürler sende güle güle kullan.

*yeşiloda çok saol. Umarım sesini duyar annecin :)

* mor kelebek; evet morlarıda güzel ama dediğin gibi biraz koyu. Çok teşekkür ederim.

*yarımay teşekkür ederim. Fiyatının inanın bilmiyorum. Ama bugün pierre cardin eşarplara baktım yeni sezonların hepsi 103 TL idi.

*style m; çok tatlısın :) umarım Allah isteyen herkese verir :))) Ben çok istemişim oldu :) Çok teşekkürler…

*Sihirli Sepet; Çok saol ;). Umarım kullanıncada yakışır.

*İlkay; İnşallah canım. Evet işte anneler böyle oluyor herkesten farklı. Çok teşekkürler…

*hatice; çok teşekkürler.

*Reyhan; sende güle güle kullan, saol. Evet biraz tuzlular malesef. İndirime girincede bulmak ne mümkün istediğin model ve rengi :)

*tuğba; di mi ama ;) bende en çok rengine vuruldum zaten :))

*Semacım çok teşekkürler öncelikle. Fiyatı dediğim gibi eşarp 103 ama diğerlerini bilmiyorum bakalım öğrenebilirsem yazarım. Hermes eşarbı o kadar çok kişi soruyorki ;) Artık mecbur bir gün çekip fotoğraflıyacağım ayrıntılı bir şekilde.

Kızlar hepinize teşekkürler …

üşenmedım delı gibi nette bu eşarbı aradım daha uygun fiyata almak ısteyen arkadaşlar varsa gittigidiyora baksın

http://urun.gittigidiyor.com/20-Indirimli-Pierre-Cardin-100-Ipek-Esarp_W0QQidZZ26600340#aciklama

bayıldım bayıldım bayıldım yha yanlız balım pahalıymış yha okuorum ben param yokki o kadar ama renqine bayıldım çantada çok şık ne diiim artık qüle qüle kullan daha yaşım 18 yeni qirdim sayılır anneler qününde doum qünüm şansa baq anneeeeeeeee burdan sesleniom bende istiom yha mavi renqinden (= ;)

güzel günlerde kullan didemicğim.muhteşem üçlü olmuşlar :)

tek kelimeyle bayıldım.fotonun içine düşecektim.harika

ya üff bende istiyorum. bende onun ama laciverti var… yalniz cantasi ve potmonesi yok. keske bende istanbulda yasasaydim üffff

beğenmek ne kelime tek kelimeyle harika bir takım canım annen de çok zevkliymiş hani ;) öpüyorum seni şık arkadaşım benim :))

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

