turkuazesarp

EŞARP TEMİZLİĞİ VE EŞARP ŞAMPUANI

Posted on: Ekim 24, 2009

Eşarplarımızı yıkamak, temizlemek hepimiz için problemdir. En azından benim için öyle. Hatta bazı eşarplarımı elimde normal şampuanla yıkadıktan sonra desenlerinin birbirine karıştığını acı bir tecrübe ile öğrenince benim için problem oldu bu iş…
Her zamanda kuru temizlemeye de verilmiyor.

Eşarp Şampuanını daha önce duymuştum, geçen haftalarda da bir eşarpçı da bu şampuanları görünce sizinlede paylaşmak istedim.

Ben daha kullanmadım ama aranızda bu şampuanı kullananlar varsa deneyimlerinizi bizimle paylaşırsanız çok sevinirim. Veya ipek eşarplarınızı nasıl temizlediğinizi paylaşırsanız sevinirim…

kaynak: http://www.esarpsampuani.com/

29 Yanıt to "EŞARP TEMİZLİĞİ VE EŞARP ŞAMPUANI"

canım ben bu pembe bayaz şişeli sampuandan kullandım,ama normal saç şampuanın temızlıgınden farksız.
Eşarplarımı aldıgım yerde aynı şeyi söylemişti.Ticari amaçla yapılan bir ürün falan demıstı.

Aynı zamanda rengı bırbırıne gıren benımde esarbım oldu.

eşarplarımı ben genelde kuru temızleme yaptırıyorum
elimde yıkarsamda soguk suda yıkamaya ozen gösteriyorum.ayrıca yıkandıgı zman hiç bekletmeden kurumaya alınmalı.

esarplar en cok yaz aylarında kırlenır o nedenle o zmanlar bir eşarbı üst üste takmamaya özen göstermek lazım diye düşünyorum.

aa öylemi nakicim. İyiki almadan yazmışım ozaman. bende almayı düşünüyordum. o zaman en iyisi kuru temizleme demek. doğru söylüyorsun eşarbı iki kere üstüste takmamak gerekiyor. evet birde benim gibi sıda bekletmemek lazım :)

eehhehe :)
aynı sekıl bende yıkamıstım unutmusum sonra onu bi güzelll..
CAnım esarbın renklerı karman corman :)

sık sık örtülen esarp ter nedenlerınden dolayı çabucak krilenıyor maalesef.bu en ıyı esarp olsa dahı.

benimde hep güzel eşarplarım mahvoldu zaten :)

ben de hep esarplarimi soguk suda sac sampuani ile yikarim… Kurudugunda eger ipeksi ise utuledikten sonra kiristirip tekrar bidaha utuluyorum. Dahada dokumlu oluyor. Hayirli pazarlar. medinem

Didemcim görünce hemen alıyım demiştim,nakinin yorumunu okuduktan sonra vazgeçtim.En iyisi kuru temizleme ama çok sevdiğim bi eşarbım vardı kuru temizlemeye verdim twil eşarp gitmiş yerine acaip kaygan yumuşacık bi eşarp gelmiş.Yaşadığım üzüntüyü anlatmama gerek yoktur heralde :)) Galiba daha dikkatli kullanmak lazım.Yada eşarpları çoğaltalım bi taktığımıza bidaha sıra gelmesin,böylece yıkama derdi de olmasın :))

medinem; önerin için çok teşekkürler..

Eylül doğru söylüyorsun eldede yıkasan kuru temizlemede yaptırsan eşarbın kumaşı değişiyor malesef…

medinem; önerin için çok teşekkürler..

Eylül doğru söylüyorsun eldede yıkasan kuru temizlemede yaptırsan eşarbın kumaşı değişiyor malesef…

eylülcüğüm,bu twillerin ömrü bir yere kadar.maalesef suya girince değişmemeleri imkansız.
keşke her aldıgımız yenı halı gıbı kalsa :)

ayrıca şimdi bu şampuanı üreten firmalar benı topa tutcakk hee :)
Tekerlerıne çomak soktum gibisinden:)

ben elimde tek tek ve şampuanla yıkıyorum.bazı arkadaşlar bikaç eşarbı birden aynı leğene koyuyorlarmış.tabi sonuç felaket oluyor.ben şimdiye kadar ipek eşarplarımda sorun yaşamadım.hatta aynı suda farklı renklerdeki eşarplarımı yıkıyorum.yalnız bu durumda rengi en açık olandan başlamak da yarar var.tabi suda bekletmemek de gerekiyor.hemen yıkayıp durulayıp asmak lazım…

Ilk defa böyle bir sampuanin varligini ögrenmis oldum ama ben esarplara hic dikkat etmem, sanirim markali falan olsalardi o zaman kesinlikle daha cok korurdum :D Ben atarim makinaya düsük dereceye hicte birsey olmadi bu zamana dek, sadece ütüde yaktim iki esarbimi..

ya canım bi bakayım dedim arkadaşların yorumları beni çok şaşırttı sahte şampuan olabilir diyorum çünkü inanki takmaya kıyamadığım bir pierre cardin eşarbım vardı yaldızlı kuru temizlemeye verdim mahfoldu..iki keredir bu beyaz kapaklıdan kullanıyorum ilk kullandığımda annem renkleri soluyor diye sinir olurdu çıktı eşarplarımı inceledi ne yaptın bunlara diye şaştı kadıncağız eski eşarplarım bile canlandı herkese tavsiye ediyorum..ayrıca bi tüyo daha bu şampuanla yıkayıp silkeleyip direk ütülersek kolalanmış gibi oluyormuş:))

nakicim ama sen tecrübeni paylaştın… Acaba sahte olabilirmiki…

sihirli sepet senin tekniğinde güzelmiş teşekkürlerr…

Kelebekcim; makinadamı yıkıyorsuun aa gerçekten bir şey olmadımı e ne güzel o zaman…

Reyhancım öylemi. Demek senin tam tersi kuru temizleme mahvetti şampuanla güzel oldu. e napıcaz biz şimdi en iyisi alıp bi denemek mi lazım acaba…
Dediğin gibi belki sahteleri vardır. Napsak ki acaba?…

bilemiyorum canım ama ben yine de dene derim Fatih'teki eşarpçılardan alıyorum ben mağazada çalışan kızların tavsiyeleriyle aldım zaten ve çoooook memnun kaldım..çok canlı bir vakko eşarbımın rengi solmuştu bu şampuan sağolsun eskisi gibi canlandı:))sanki reklamını yapıyormuş gibi oldum ama ben çok eşarbımı yitirdim yanlış yıkamalar yüzünden:)bu sebeple uyarayım dedim arkadaşları..en azından bir eşarbını yıka derim ama çitilemeden ve sıkmadan ılık su ve bu şampuanla:)

bu arada bişey daha twillerde daha ucuza aldığımız pazar eşarpları yıpranıyor ben yine Fatih'te bir mağazadan alıyorum fiyatlarıda çok uç değil ve uzun süre kullanılıyor diğer ünlü markalardan aldıklarımı söylememe gerek yok zaten bişey olduğunda geri alabiliyorlar..ayyy yine çok uzattım konu eşarp olunca coşuyorum kesinlikle twiller ipeklere nazaran çok daha kullanışlı:)

Bu şampuan başörtü takanlar için çok önemli!
Sevgiler…

bende normal saç şampuanı ile teker teker yıkıyorum şöyle bir sirkeledikten sonra tam olarak kurumadan ütülüyorum yoksa düzgün olmuyor genelde tüm eşarplarım twıll hiçbir problem yasamadım simdiye kadar…
bu şampuana da cok gerek yok bence…

reyhancım uzat tabi canım aaa konumuz o zaten ;)
çok teşekkür ederim ayrıca verdiğin bilgiler için ama hangi mağaza bu fatihteki merak ettim doğrusu ;)

Şanslı; valla daha önemine tam karar veremedik biz burda :)

Glc; demekki şampuan kadar yıkama şeklide önemli hatta en önemlisi o demek. teşekkürler verdiğin bilgiler için canım…

:)) şampuan armine nin çaprazında biraz yukarıda bayanların çalıştığı(bunu özellikle söylüyorum çünkü direk çaprazında bi tane var o değil;) bir mağaza var oradan ama salı günü oradayım bakar tam adreslerini veririm istersen ben bi uçtan girip bi uçtan çıktığım için sürekli isimlerine dikkat etmiyorum bazen…twil eşarpçıda ebuziya caddesi zülali çeşme sokakta(fatşh dövizin sokağı)istanbul eşarptı yanılmıyorsam..eşarpçıya bakmanı tavsiye ederim çok güzelde indirimler yapıyor;)

bu arada melike eşarp tada var(10tl) ama ben diğerinden alıyorum 5liraya:))

reyhancım teşekkürler mutlaka bakıcağım gerçi tarif ettiğin yeri biliyorum galiba bayanların çalıştığını yani çok küçük bir dükkan oramıydı acaba düşündüğüm yer mi yani gidince görücem artık…:)

bak tatlım..yok o küçük dükkanın biraz yukarısında biraz daha büyük..küçük olanda twiller var ama çok pahalı diğerinde her marka var armanda armine vs..

canım bende,yıkandığında ipeğinde ütüyle düzelmeyen kırılmalar olduğu için kullanım sıklığıma göre eşarplarımı kuru temizlemeye veriyorum.
bu kadar para veriyoruz eşarplarım yıpranmasın diye düşünüyorum fakat bu şekilde de bir aylık kuru temizleme masrafım nerdeyse bi eşarp parasına denk geliyor :((

Evet reyhancım oda çok masraflı oluyor malesef :(

Marstan bir iki marstan bir ikiii :))

Kuru temizlemeye eşarp verildiğini eşarpları özel şampuanla yıkandığınıda ilk defa duyuyorum..

Marstan sevgilerle

:))

Yaa ben miyim tek makinaya atan :S :D
Hic birsey olmuyor, sonucta 10-20 ytl lik esarplar ondan mi acaba :D
Yaa bu sampuan bence biraz ticaret amacli sanki öyle bir his geldi bana, esarbi insan her türlü sevdigi bir sampuanla yahut sabunlada yikasa olmaz mi..Gerci en kolayi makinada ben gene ayni sekil devam edecegim yikamama cok memnunum :P

kuru temizlemeye veriyoduk biz ama eşarp şampuanını kullanmaya başladıktan sonra hem çok daha ekonomik olduğunu anladım hemde eşarplarımın kumaşı bozulmuyor.kuru temizlemede 2 kere en beğendiğim eşarplarımı mahvettiler.bu eşarp şampuanı çıkmadan önce normal saç şampuanı ile yıkıyodum ama o da rengini değiştiriyodu.kim ürettiyse allah razı olsun valla.kuru temizleme derdindende kurtuldum onca para verip aldığım eşarplarımda yeni gibi kullanıyorum.yani özetle eşarp şampuanını muhakkak deneyin arkadaşlar.sevgiler..

eşarp şampuanını 3 aydır kullanıyorum.bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım ve çok memnunum.kuru temizleme derdim sona erdi.sadece eşarplarımda değil, ipek kıyafetlerimde de kullanıyorum.renklerinide, kumaşın kalitesinide koruyor.bence çok iyi düşünülmüş bir ürün ama adı belkide ipek şampuanı olmalıydı :)çünkü gerçekten soğuk suda bu şampuanla kaç defa yıkadım ama kumaşlarım ve renkleri hala süper.deneyin zaten fiyatıda baya uygun.

bu şampuanın fiyatı nedir acaba bir de markası tabi???

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

