turkuazesarp

ÖZEL GÜNLER İÇİN TÜRBAN TASARIMLARI

Posted on: Temmuz 28, 2009

Polyvore’de buduğum türban tasarımları… Özellikle birinciyi çok sevdim uygulanabilecek bir model bence.. 🙂

Bu ara özellikle özel günler için yapılan Türban Tasarımlarına takmış durumdayım…

Evde kendi kendime sürekli türban modelleri tasarlıyorum. Hatta cumaertesi günü Derya’nın düğününde kendimle birlikte 4 kişinin türbanını bağladım. 🙂 Ben bile şaşırdım. Gerçekten çok eğleniyorum yaparken onu farkettim… Ortaya güzel bir şey çıkınca da çok memnun oluyorum. Ama günlük eşarplarımda bir değişiklik yapmadım hala aynı şekilde kullanıyorum. Çünkü desenli türbanlara bence model yapmak pek yakışmıyor özel günlerde genelde diktirilmiş olan elbisenin parçasından düz şifon, saten vs… kumaş olduğu için şekil daha çok yakışıyor bence… İşte böyle. Belki bende bir gün yaptığım türban tasarımlarını burada sizinle paylaşırım kimbilir 🙂

8 Yanıt to "ÖZEL GÜNLER İÇİN TÜRBAN TASARIMLARI"

Tasarlayip bizlerle paylasirsan mutlu olurum Didemcim, zevkine bayildim cunku…
Sevgiler

İnşallah Banucum, zevkimi beğenmene çok sevindim :).

özel günler için çok güzel tasarımlar ellerine sağlık canım.:)

bana bu tür bağlama şekilleri çok rüküş geliyor.cafcaflı, luzumsuz detayları olan ambalaj gibi kıyafetlerle dolu ortalık.başörtülü bayanlar, şık olmasın diye sanki birileri özellikle bunları tasarlıyor.
sade ama zarif bir kıyafete rastlamak çok zor.eğer bildiğiniz markalar varsa paylaşırsanız memnun olurum.sevgiler…

hepsi hoş ve yapılabirmiş.

günlük kullanımda türban yaptırmak çok çirkin geliyor bana:) birde nişanlarda düğünlerde kıyafetin üzerine normal desenli eşarp takıp hediye paketi gibi dolaşanlar:)

ama onun dışında ki abiye kıyafetlere yakışıyor..

Kübra zeynep teşekkürler canım…

allımorlu aksine ben tam tersi için uğraşıyorum. Sitemi takip ediyosan kesinlikle sade ve zarif modellerden hoşlandığımı bilmen lazım. Bu modeller özel günler için…

papatya prenses çok doğru aynen katılıyorum sana.. sevgilerimle

Yorum bırakın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri